Gå til innhold

Utlendinger hva er problemet?


Anbefalte innlegg

Hei jeg er IKKE rasist!!

 

 

men jeg har gang på gang blitt kalt rasist grunnet at vist nok ikke viser utlendingjengene i kristiansand nok respekt(jeg har aldri sagt et skjeit ord til noen av dem), dette har resultert i en del basketak som jeg er dømt til å tape(typisk 6 mot meg)

 

Altså jeg må inrømme at visse utlendingergrupper som feks Albanere har jeg et negativ intrykk før jeg blir kjent med åssen de egentlig er. Det er ikke noe jeg kan noe for, jeg trekker meg automatisk tilbake.

 

Det er trist for det ødlegger for mange, at de blir møtt med en kald skulder.

 

Men hvorfor består de norske fengselene av mye mere utlendiger en nordmenn, selv om de utgjør under 10% av befolkningen.

 

Kom med erfaringer meninger osv. Trenger ikke være sakelige men må ikke ta HELT av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe tvil om at f.eks majoriteten av kriminaliteten bedrives av utlendiger.. Dette ser man helt ekstremt i tyskland hvertfall.. Minst 3/4 av narkolangerne er afrikanske.. Dessuten er de som regel mer agressive, det merkes helt sykt der nede.. Det har vel en sammenheng med oppveksten og at de eventuelt har blitt sendt ut av landet og alt det der.. Nei, har ingen god holdning til utlendiger sånn generelt jeg heller, uten å være rasist/nasist. Vet ikke, bare er sånn.. Men det er mange av dem som er sykt hyggelige også, det må være sagt ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil heller ikke kalle meg selv for en rasist, jeg har rimelig gode forhold til flere utlendinger.

 

Men det der med utlendinger i fengsler, det er det faktisk noe i. Kan godt hende at utlendinger som kommer til Norge er både fattige, deperate og mere til, men det er fremdeles ikke akseptabelt at de skal drive kriminalitet for det!

 

Og her skal vi ikke skjære alle over en kam, for de fleste innvandrere gjør ikke en katt fortred. Men de som gjør det, som f.eks. visse gjenger i Oslo, burde kastes rett ut av landet! :yes:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Jeg tror nok det er flere nordmenn enn innvandrere i norske fengsel, men kanskje prosentandelen er høyere (i forhold til hvordan det er på utsiden).

 

Jeg mener stort sett at en drittsekk er en drittsekk, uansett hvilken farge han har. Men jeg skal ikke kalle han en drittsekk, før han har bevist det selv.

Lenke til kommentar

Chil -->

 

 

Jeg er absolutt HELT enig i med deg!! De fleste utlendinger ER idioter! Jeg har noen venner som er utlendinger, men fleste parten av de jeg møter er voldelige og er idioter!

 

Man må IKKE henge ut ALLE utlendinger, men er de i "gjenger" så er det bare å vike vekk fra de. Da sier det seg selv at de har sett for mye på amerikanske filmer.

 

Seinest for 2 dager siden så kom jeg i en stor krangel med en utlending fra irak, og ble nesten til en sloss kamp. Jeg kjente han ikke en gang. Han bare sa dritt til meg helt til jeg ikke klarte å la vær å si noe! Tulling asså!! :nei:

Lenke til kommentar
De fleste utlendinger ER idioter!

Merkelig dette her. Hvorfor kjenner jeg da så mange som IKKE er idioter, og faktisk bare et lite fåtall som er det. Har jeg bare vært heldig med de jeg kjenner?

altså det er jo ikke uten grunn at jeg generelt er skeptiske til mange utlendinger.. Hadde de fleste vært hyggelige så hadde jeg ikke vært det.

Lenke til kommentar
De fleste utlendinger ER idioter!

Merkelig dette her. Hvorfor kjenner jeg da så mange som IKKE er idioter, og faktisk bare et lite fåtall som er det. Har jeg bare vært heldig med de jeg kjenner?

altså det er jo ikke uten grunn at jeg generelt er skeptiske til mange utlendinger.. Hadde de fleste vært hyggelige så hadde jeg ikke vært det.

Jepp, de fleste er alle frekke drittsekker... Seriøst, får være grense for hvor ignorant man kan være.

Endret av Jerre
Lenke til kommentar
altså det er jo ikke uten grunn at jeg generelt er skeptiske til mange utlendinger.. Hadde de fleste vært hyggelige så hadde jeg ikke vært det.

Herre jemini. Når ble de aller fleste, bare ikke nordmenn, svensker, amerikanere og tyskere slemme/idioter/kriminelle/whatever? Altså, at du OPPFATTER de som mindre hyggelige enn de nordmennene du kjenner, er opp til deg, men likefullt latterlig. Det kommer antageligvis av at du "skjermer" deg mot innvandrere ved å se på de som ekle, stygge og idioter.

 

Jeg må ærlig talt si at jeg oppfatter deg som en komplett idiot, siden du sannsynligvis kjenner ~2 personer med innvandrerbakgrunn, hvorav en er en idiot. Herregud, at det er MULIG å generalisere slik. Vi lever i år 2004, KOM OVER DET! Men men, hver for seg, sitt og sine.

Endret av Purify
Lenke til kommentar
altså det er jo ikke uten grunn at jeg generelt er skeptiske til mange utlendinger.. Hadde de fleste vært hyggelige så hadde jeg ikke vært det.

Herre jemini. Når ble de aller fleste, bare ikke nordmenn, svensker, amerikanere og tyskere slemme/idioter/kriminelle/whatever? Altså, at du OPPFATTER de som mindre hyggelige enn de nordmennene du kjenner, er opp til deg, men likefullt latterlig. Det kommer antageligvis av at du "skjermer" deg mot innvandrere ved å se på de som ekle, stygge og idioter.

 

Jeg må ærlig talt si at jeg oppfatter deg som en komplett idiot, siden du sannsynligvis kjenner ~2 personer med innvandrerbakgrunn, hvorav en er en idiot. Herregud, at det er MULIG å generalisere slik. Vi lever i år 2004, KOM OVER DET! Men men, hver for seg, sitt og sine.

jeg er blitt banka slått ned osv 4 ganger i mitt liv, 10% av norges befolkning er Utlendinger.........

 

 

Alle gangene jeg ble banket var det utlendinger som gjorde det..

 

 

 

Regn ut selv!!

 

jeg sier ikke ALLE er idioter, men jeg tror mange av dem som kommer til norge driter i norsk lov å ordern, de kommer jo ikke herfra uansett å bryr seg ikke at dette landet går til h.

Endret av chil
Lenke til kommentar

chil: Hadde du hatt litt andre holdninger hadde du muligens ikke blitt slått ned 4 ganger av diverse innvandrer-gjenger. Men da er man vel tilbake på det jeg sa tidligere:

 

En drittsekk er en drittsekk, uansett hvilken farge han har. Men jeg skal ikke kalle han en drittsekk, før han har bevist det selv.

 

Edit:

chil, jeg har en kamerat, som forøvrig er norsk, som nesten har blitt slått ned 3 ganger. Alle 3 var det man på fint kaller blind vold. Eneste grunnen til at han ikke ble slått ned de 3 gangene var at det kom invandrere (folk av annen etninsk bakgrunn enn deg og meg) og fikk han ut av problemene. Han kjente hverken de eller voldsmennene, og det var forskjellige folk hver gang. Hvordan kan det ha seg hvis alle invandrere er så onde og voldelige?

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
jeg er blitt banka slått ned osv 4 ganger i mitt liv, 10% av norges befolkning er Utlendinger.........

Hæ?

 

Alle gangene jeg ble banket var det utlendinger som gjorde det..

 

 

 

Regn ut selv!!

 

Rasist + en full innvandrer som ikke liker å bli kalt for neger / whatever = en nedslått, tåpelig rasist som har meninger han absolutt må uttrykke.

 

Konklusjon: du har rasistiske tanker og liker å ytre de. Er det rart du blir slått ned? Svar: Nei.

Lenke til kommentar
jeg er blitt banka slått ned osv 4 ganger i mitt liv, 10% av norges befolkning er Utlendinger.........

Hæ?

 

Alle gangene jeg ble banket var det utlendinger som gjorde det..

 

 

 

Regn ut selv!!

 

Rasist + en full innvandrer som ikke liker å bli kalt for neger / whatever = en nedslått, tåpelig rasist som har meninger han absolutt må uttrykke.

 

Konklusjon: du har rasistiske tanker og liker å ytre de. Er det rart du blir slått ned? Svar: Nei.

Du vet jo ikke hva du snakker om? jeg har ALDRI sagt et ord til de folkane, ikke sett på dem engang. Hvis du leser litt i avisa å ser på nyhetene så var den ene gangen samme gjengen som banket opp de 15 Nederlenderene som var på norgensbesøk(marine folk) de lå å ventet på dem med kaia å slo dem ned.

 

 

At du kan være så frekk å si at jeg har kalt noen noe rasistisk har du ikke noe som helst grunnlag for å påstå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...