-Pondus- Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hvor legger savingene seg? Finner de ikke i Saved Sims... Tenker da på når man har bygget feks ett hus og flyttet inn en familie så trykker man på disketten i menyen og da kommer det opp ett vindu hvor det står "Saving Lot". Har altså satt spillet til engelsk. Blir vell noe sånt som "Lagrer tomt" på norsk? Endret 7. oktober 2004 av -Pondus-
ttt Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 trur det skal vere under mine dokumenter. (ea games/sims2 eller noko sånt)
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 trur det skal vere under mine dokumenter. (ea games/sims2 eller noko sånt) Stemmer det.
ttt Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Finner ingen savings jeg.. prøv å vis skjulte filer.
-Pondus- Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Finner ingen savings jeg.. prøv å vis skjulte filer. Hjelper ikke..
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Finner ingen savings jeg.. Du finner altså ingen EA Games\The Sims 2 i Mine Dokumenter? Kanskje noe har gått galt under installasjonen, hvem vet?
-Pondus- Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Hehee,jo jeg finner EA games-> The Sims 2 folderen med mange mapper,inkl SavedSims. men finner ingen filer under den mappen..
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Hehee,jo jeg finner EA games-> The Sims 2 folderen med mange mapper,inkl SavedSims. men finner ingen filer under den mappen.. Du vil ha alt i den mappen om du skal ta vare på såkalte "savegames." Vanlige savegames finnes vel egentlig ikke i dette spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå