Gå til innhold

Hva syns du om Counter Strike Source?


Anbefalte innlegg

Hmm fant ut at siden jeg beta testet CSS måtte jeg kanskje *laste ned spillet igjen*

 

Prøver det nå! det tar ca en time men det sto at jeg hadde lastet den ned så skulle jeg spille så kom det oppdatering som tar 60 minutter.. er dette normalt?

i monitor står det at den laster ned 1mb/sec så det går ikke sakte! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat fått css og jeg er fornøyd men finner ikke hvordan man får på consol og skifte til old style menus...  plz hjelp meg litt..

og når jeg joiner en server er jeg der i 10 sek og etter det kutter det liksom bare ut..

 

Det kuleste er at man detter bakover med awp

 

Hadde et lignende problem bare at jeg datt ut av de fleste servere mens påloggingen skjedde. Så sletta jeg hele mappa med CS-Sorce og lastet alt ned på nytt. det viste seg at den førse mappa med CS-Sorce var på 1,02GB. Etter å lastet den på nytt var den på 1,04 GB. Nå funker alt utmerket! :D

 

Noen som vet hvordan man måler FPS i CS? :blush:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Ok takk men den fordømte consollen funker ikke hos meg. Trodde de skulle fikset den når hele spillet kom ut jeg! :roll: Jeg vet at det har blitt skrevet før hvordan man for console til, men jeg forstår jo ingenting av det. Går det ikke bare an å slå den på via Option i spillet? :no:

 

Finns det ikke et program som kan måle fps da? ;)

 

Hadde vært velig fint om noen la ut eller vistem eg en link om hvordan man skrur på consloe jeg! :thumbup:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Det er vel Beta? siden botene ikke kommer osv.. jeg personlig tror at det er en beta siden det står Video stress test der og report bug.. er nok en *utgitt beta*

Valve har nok vært kjappe i svingende

 

Hadde jo tatt seg ut hvis Valve tok betaling for et Beta spill! :!:

 

Tror de har tatt med denne report bug greia slik at det går raskere for dem å lage nye patcher for de enkelte problemne som vi brukere finner ved spillet! Sånt skulle det ha vært på alle spill! :yes:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Det er jo versjon 1.0 ....

 

btw: tror det blir bedre etter en patch eller to...

 

det med konsol... førtst må du aktivere knsollen, deretter binder du den til "\" (backslash)

bind "\" "toggleconsole" (i config. cfg (husk å ta av skrivebeskytteren))

 

btw: for å aktivere console må du skrive: (i config)

con_enable "1" (hvis du ikke vil inn på keyboardsettings --> advance)

Lenke til kommentar
Det er jo versjon 1.0 ....

 

btw: tror det blir bedre etter en patch eller to...

 

det med konsol... førtst må du aktivere knsollen, deretter binder du den til "\" (backslash)

bind "\" "toggleconsole" (i config. cfg (husk å ta av skrivebeskytteren))

 

btw: for å aktivere console må du skrive: (i config)

con_enable "1" (hvis du ikke vil inn på keyboardsettings --> advance)

 

Jeg er ikke noen ekspert på å gjøre dette men prøver uansett. Ligger denne config fila i cstrike mappa og deretter i cfg mappa? ;)

Lenke til kommentar
Det er jo versjon 1.0 ....

 

btw: tror det blir bedre etter en patch eller to...

 

det med konsol... førtst må du aktivere knsollen, deretter binder du den til "\" (backslash)

bind "\" "toggleconsole" (i config. cfg (husk å ta av skrivebeskytteren))

 

btw: for å aktivere console må du skrive: (i config)

con_enable "1" (hvis du ikke vil inn på keyboardsettings --> advance)

 

Jeg er ikke noen ekspert på å gjøre dette men prøver uansett. Ligger denne config fila i cstrike mappa og deretter i cfg mappa? ;)

Ja

Lenke til kommentar

Ok takker fikk til console! :w00t: Men i den mappen "cfg" lå det to filer config.cfg og valve.rc. Etter å ha bindet til \ ligger det enda en fil med navnet setings.

 

Skal denne fila bare ligge der eller skal jeg slette denne? Er ikke noe spessialtis på dette området men lærer veldig fort. Har foresten tatt en backup av hele Steam mappa CS-Sorce inkludert så hvis noe har gått galt slipper jeg å laste det ned! :D

 

Desverre fungerte ingen av de komandoene dere oppgav ang fps! :no:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

hmmm seie noe der.. bare revne hele ønskelista og seie.. jeg ønsker meg KUN 1 ting..

Ny pc. (og så gi de link til en bra pc).

Burde vel våre det beste.

 

Men. seie det samme som de andre.. skins. MER og så fant jeg en bugg når jeg spilte... i de_dust2. Er en plass der med fjellveggen der det er en vegg som har en feil. kan på en måte hoppe igjennom den litt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...