Gå til innhold

AC Ryan forumkonkurranse ::Avsluttet::


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan vell egntlig garantere at det andre forumet vinner , alt etter hvor strenge reglen demes er , men jeg vil ikke at vi skal fire på reglen for bilder og sånt , synes det er frustrerende rotete på enkelte fora hvor det er SVÆRE bilder og lange tekser i signaturen , en mulighet er vell og legge inn et bilde som avatar ?

 

noen som et om det vil telle i konkuransen ?

Lenke til kommentar

http://forums.hexus.net/showthread.php?t=29379

her er den tilsvarende tråden ,som alle kan se er det bilder av varienrend kvalitet , og hvordan 4 linjer med Accii teks på 300 tegn inkludert bbcode skal kunne konkurer med dette vet ikke jeg , men men man vinner ikke noe på og ikke delta heller

 

EDIT: dette forumet er og med i konkuransen : http://forums.ocia.net/viewtopic.php?t=700

 

enten er vi feil informart av trådstarter eller så sier ikke Ac ryan til alle fora om hvem som deltar

 

EDIT2: les alt om konkuransen her http://www.acryan.com/contest/index.shtml

 

det er altså 3 fora med i dette og 2 av dem tilater bilder ... :nei:

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

gdday guys...

 

i see people talking about "this other forum is winning" but...its just about being spotted...there are as many winners here as in ocia.net's forums as in hexus.net's forum... You dont need pictures to stand out tho...haha ive seen some crazy ascii and many other cool things... Too bad you cant do pics tho..ahh well: its all good!

 

You dont have to stay in this thread tho; au contraire! It's even better to go out there and keep posting in the other forums of overklokking.no. AC Ryan will be wandering through the forums and spot the sigs :D... So be around! The more posts (no spam tho (>.<)'...) the bigger chance of being spotted!

 

Aww, i had to laugh when i saw guerilla marketing...that was just hilarious :D... As a reply to that, these contests are for marketing right? Well..99.99999% of the activities that companies do outside the office (so on forums and stuff like that) is to market their name/products...well...i can tell you; we aint that 0.000001% :p... Haha

 

And to some random guy in here: yeah there is an AC Ryan guy reading norwegian :p... ^^

 

Keep up the good work!

 

Greets,

 

Mike

for AC Ryan - modding & gaming your way to performance PC

www.acryan.com

Lenke til kommentar
enten er vi feil informart av trådstarter eller så sier ikke Ac ryan til alle fora om hvem som deltar

 

det er altså 3 fora med i dette og 2 av dem tilater bilder ... :nei:

I den informasjonen jeg mottok stod det bare Hexus og OK, men jeg har oppdatert det nå. Og som Mike sier er de klar over våre restriksjoner, så de blir vel bare desto mer imponert over oss! Bare ikke gå helt bananas, så psilocybe og resten av oss moddiser må bruke hele natta på å rydde opp i signaturer...

 

Mike: Du setter vel opp en liten ekstrapremie til de stakkars Overklokking.no-leserne som ikke får lov til å bruke bilder? :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...