Steina Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Nå har jeg nettopp installert Windows pånytt (Xp Home) men noe ble feil... Det skal jo være slik: C:\ = "Windows" D:\ = "Steina" E:\ = "Big" F:\ = "Big to" ikke slik: C:\ = "Windows" D:\ = "Big" E:\ = "Steina" F:\ = "Big to" Derfor må jeg forandre stasjonsbokstav på D og E partisjonene. Problemet er at jeg er redd for at innholdene vil bli tapt Vil det de? Må jeg formatere? Vil alt klikke? Windows og programmer er installert på C:\ P.S: Installerte for 10min siden (Se tid for innlegg) så jeg venter på svar før jeg gjør noe...
ersa Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg lurer veldig på dette jeg og... E: er systemdisk hos meg (sorry at jeg ikke hadde noe svar)
Steina Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 Vel, det er heldigvis ikke systemdisk'en som må forandres til meg, bare disker med spill og filmer.. Og siden ikke noe er installert på de diskene i følge windows nå, så tar jeg sjansen. Ønsk meg lykke til
YokiShoki Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Tror det skal gå fint å endre stasjonsbokstav. Har selv gjort det med partisjoner på en ekstern disk. Tror ikke det skal være noe problem, men kan ikke garantere dette.
Ed Hunter Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Går ikkje an å endre bokstav på oppstartspartisjon meiner eg, ellers skal det gå fint trur eg Mvh Espen Endret 6. oktober 2004 av Ed Hunter
Guffen Duck Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Det går helt greit. Bruk Z eller no for mellombokstav hvis du trenger å flytte en disk. Den eneste disken jeg har hatt problemer med er disken hvor boot.ini filen ligger. Vanligvis C:\ Da må man inn i boot.ini filen å rette opp, ellers vill ikke Windows starte. Har gjort dette flere ganger og det fungerer bestandig.
Steina Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 Kom aldri så langt. Norten Antivirus må ha hatt en masse virus i karantene før jeg installerte windows pånytt, for nå er den FULL av virus Måtte reinstallere enda en gang, for ingen ting virket plutselig.. Nå må jeg bare få fjernet de virusene! Har lagt inn Norten pånytt og oppdatert det, men den får ikke fjernet viruset.. Søker full systemscan nå.. Viruset er et W32.IRCbot.E (kanskje flere)
Guffen Duck Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 instaler på en rein disk. Oppdater norton. Legg til de virusbefengte diskene kjør en full scan. Slett alle filer med virus. Så burde alt ordne seg.
Steina Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 instaler på en rein disk. Oppdater norton. Legg til de virusbefengte diskene kjør en full scan. Slett alle filer med virus. Så burde alt ordne seg. Ja, hvis jeg hadde hadd en rein disk så...
Steina Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Ferdig og Scanne, den fant ikke noe virus, men den pop-up'en stopper aldri.
^fmj Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 prøvd med nod32. Du kan jo også prøve noen spyware/trojaner removere.
Steina Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Har oppdatert windowsen nå, og da sluttet plutselig den pop-upen og komme Holder på og installere SP2 nå...
Steina Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 YES! VIRUS! Jeg har tilogmed fått fikset stasjonsbokstavene End of all misery...?
Guffen Duck Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Da kan du ta deg en god pause altid godt å ordne ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå