Gå til innhold

Vil fjerne høst- og vinterferien

Anbefalte innlegg

Hørte på nyhetene som radio kanalen MP3 har. Fikk ikke med meg alt, men det var noen politikere som vil fjerne høst- og vinterferien slik at vi elever skal få lengre sommerferie :no: Jeg synes at sommerferien er mer enn lang nok og jeg vil heller ha en ukes ferien i blandt enn en lang en mellom vært skolen år. Da ser jeg bort fra helger og andre ferier som jule- og påskeferien. Hva mener dere om denne saken? Vil dere ha lengre sommerferie eller slike småferier som høst -og vinterferie og den ordinere sommerferien på ca. 2mnd?

Edit: Leif var på besøk i topic tittel.

Endret av Zemeckis
Videoannonse
Annonse
Jeg synes at sommerferien er mer enn lang nok og jeg vil heller ha en ukes ferien i blandt enn en lang en mellom vært skolen år. Da ser jeg bort fra helger og andre ferier som jule- og påskeferien. Hva mener dere om denne saken? Vil dere ha lengre sommerferie eller slike småferier som høst -og vinterferie og den ordinere sommerferien på ca. 2mnd?

Sier meg evig enig med deg. Her på Høgskolen har vi hverken høst- eller vinterferie og selv om jeg begynner å venne meg til det nå (på tredje året) så er det noe jeg savner. La ihvertfall barne- og ungdomsskolen få beholde feriene sine!

Endret av farke
Gjest medlem-23990

I USA hadde vi mye lengre hostferie, og jeg syns det var litt dumt fordi da var det sa tungt a komme i gang igjen til hosten. Jeg liker og ha litt fler ferier gjennom aret, som noen sa, det er fint a kunne slappe av en gang i blant. Ikke bare det, men ferier innimellom gjor at hvis man har slitt litt med et fag eller noe, sa kan man bruke litt av ferien for a fa seg oppdatert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...