genesis Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Å vite hva man betaler for er fremtiden. Å skrive at jeg skulle spille igjennom hele demoen var nok "litt" drøyt Må nok trekke meg der.... det strider delvis imot egen prinsipper. DVD utgaven er det eneste som er aktuellt. DVD utgaven vil nok ikke komme med det første. Og det vil vel heller ikke noe demo gjøre? Dette er faktorer som spiller inn når jeg vurderer. Det er ikke bare opplevelsen av spillet som teller. eks. Er det mulig/lett å ta backup av softwaren? Hvordan har spillutviklere/utgivere vært med info rundt spillet? Må man betale for xtramøkk som tshorte? Betaler jeg 50kr xtra for at valve/vivendi skal drive en evig stor hl2 kampanje (med masse halvnakne babes) for å markedføre seg? Om spillet viser seg til å være elendig (hypotetisk), og jeg etter 40 min ikke gidder mer. Mener dere at jeg da skulle betale? Det blir vel som å spille en demo. Gode modder tror jeg det kommer til å komme mange av, men da kan jeg heller vente til de kommer. Kanskje det er et mer fornuftig prisnivå da.
Saftis Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Demoen ? Når nevnte du demoen ? Etter all dritten valve/vivendi har slengt på oss nå skal spille igjennom hele spillet før jeg eventuellt betaler noen for noe. Det at du tviler på om du kommer til å like spillet, gir deg ikke noen større rett til å piratkopiere det. Enten bryter du loven og innrømmer det, eller så får du bite i det "sure" eplet og kjøpe spillet uspilt slik som alle oss andre. Videre debatt rundt rettferdiggjøring av slik piratkopiering kan tas i http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=268666&hl=
Fløtepudding Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Vel altså...regner med at HL2 blir verdt pengene, siden HL var så vanvittig bra da det kom ut. Spilte det tre ganger faktisk. HL er det beste FPS spillet noensinne synes jeg. Det er jo den samme gjengen som lager HL2. Men å få det på seks-syv CD'er synes jeg er irriterende. Ville mye heller hatt en DVD. Masse nye spill er jo på DVD only. Dumt, men tror nok jeg vil grabbe den første boksen jeg ser når HL2 kommer ut, uansett om det er CD-rom eller DVD. Må jo få oppleve dette, har jo ventet så lenge. Ikke på tale å få en "steam" versjon her. Jeg MÅ ha en HARD-COPY med fint cover jeg kan putte i bokhylla. Sånt er det bare.
Windoge Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Word!! HL2 skal kjøpes! Genesis, bryr du deg ikke om mod'ene som kommer eller? Jo, og man skal seffølgelig ikke oppfordre til noen form for piratkopi.
cock hammer Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 (endret) GAME Stores Group have today confirmed that the standard UK version of Half-Life 2 has been confirmed as DVD only and will not be released on CD. da er det vel mest sansynlig at vi får spillet kun på dvd her også... Endret 7. oktober 2004 av cock hammer
Hr. Jenssen Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 GAME Stores Group have today confirmed that the standard UK version of Half-Life 2 has been confirmed as DVD only and will not be released on CD.
Manx Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 GAME Stores Group have today confirmed that the standard UK version of Half-Life 2 has been confirmed as DVD only and will not be released on CD. da er det vel mest sansynlig at vi får spillet kun på dvd her også... Får virkelig håpe det, er smått lei at spill kommer på 3-4 cd'er.
genesis Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) ! saftis_ Den ble ikke nevnt i første tråd. Flere faktorer vet du. "litt" bredere spekter enn a-->b eks. Nå når HL2 kommer på DVD versjon her, i vanlig pakke og ikke collectorS_ Da er det nok en faktor med å veie, positivt........ Endret 7. oktober 2004 av genesis
Saftis Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 ! saftis_Den ble ikke nevnt i første tråd. Flere faktorer vet du. "litt" bredere spekter enn a-->b eks. Nå når HL2 kommer på DVD versjon her, i vanlig pakke og ikke collectorS_ Da er det nok en faktor med å veie, positivt........ Regner med at det opprinnelig var en mening bak det innlegget...
emacoolit Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Det er jo slik at det er veldig enkelt å skaffe spill som er piratkopiert, og dermed snyte utviklerne for sin lønn for strevet. Spillindustrien blir mindre lukrativt for utviklerne av all piratkopieringen. Dersom det er et spill som skal KJØPES, så er det HL2. VALVe er de mest geniale spillutviklerne i verden noensinne, og fortjener et så stort økonomisk overskudd som spillerne er i stand til å gi dem! Det er nå min mening. Jeg kunne gjerne tenke meg et HL3, rent prinsippielt.
Penneknekt Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Det er allerede under utvikling, tror jeg. Endret 7. oktober 2004 av Antikapitalist
TCi Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Istedet for å poste flere nye tråder så fortsetter jeg bare her... Pc Gamer Us har gitt Half Life 2 98%! Kilde: Gamepsot Forum
Sigga Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hehe, det kom ikke som noen overasskelse! HL2 må jo bare være best! Men er det noen spill som har fått 100% før?
Ol'H Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hehe, det kom ikke som noen overasskelse! HL2 må jo bare være best! Men er det noen spill som har fått 100% før? hvis de gir et spill hundre er det jo perfekt... dermed kan ingen spill bli bedre, kun like bra. Selv om det er mulig at HL2 er perfekt
Janivars Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Ikke skaff dere skyhøye forventninger, da kan dere ende opp med å bli skuffet. Selvom spillet scorer bra i tester så betyr det ikke at det faller i smak hos DEG, selvom HL gjorde det.. Think about it njybz..
Ol'H Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Ikke skaff dere skyhøye forventninger, da kan dere ende opp med å bli skuffet. Selvom spillet scorer bra i tester så betyr det ikke at det faller i smak hos DEG, selvom HL gjorde det.. Think about it njybz.. er vel kanskje akkurat derfor det skal falle i smak hos oss, og ikke Q3/doom gutta...
Janivars Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Ikke skaff dere skyhøye forventninger, da kan dere ende opp med å bli skuffet. Selvom spillet scorer bra i tester så betyr det ikke at det faller i smak hos DEG, selvom HL gjorde det.. Think about it njybz.. er vel kanskje akkurat derfor det skal falle i smak hos oss, og ikke Q3/doom gutta... Faller nok i smak gjør det, men ikke skaff dere så store forventninger.. det jeg mener..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå