cock hammer Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 (endret) This week is the week that subscribers to PC Zone magazine in the UK will start to receive their copies of the mag containing their Half-Life 2 review. It's the best scoring Half-Life 2 review yet, and indeed also the best scoring game ever to be reviewed by PC Zone. The guys over at PC Zone, now being published by Future, have scored Half-Life 2 at a whopping 97%, improving on the Half-Life's score of 96%. As for a summary of the review, I think you'll agree that this sums it up rather well: Play it, enjoy it, savour it. Games may never get this good again. www.halflife2.net Endret 5. oktober 2004 av cock hammer
Passasjer Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 AARRGGH! Kan nesten ikke vente til å få fingerene i det spillet...!
Lch Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 PC Gamer står jeg glatt over, PC Zone skal jeg nok kjøpe.
raid2 Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 HL2 97% Det spillet skal være hos meg på utgivelsesdatoen
Alt-Ctrl Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 PC Gamer står jeg glatt over, PC Zone skal jeg nok kjøpe. Hvorfor? er PC Gamer dårlig?
Bear^ Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 WOW det er et spill jeg absolut med 100% sikkerhet SKAL ha i min samling over spill. Og det magasinet skal jeg kjøpe meg. Men nå er jeg dritta lei av å lese om HL2, se bilder og filmer. Jeg vil ha spillet
Windoge Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 PC Gamer står jeg glatt over, PC Zone skal jeg nok kjøpe. Hvorfor? er PC Gamer dårlig? PC Gamer er noe av det beste, men det er sikkert morro å lese hvorfor PC Zone nettop har gitt Half-Life 2 verdens beste omtale i poeng til nå.
Jørgen Sørheim Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Hvorfor? er PC Gamer dårlig? PC Zone er jo bare det beste spill-magasinet som noensinne er laget.
Lch Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Hvorfor? er PC Gamer dårlig? Ja, jeg synes at PC Gamer UK og US er rimelig ræva. PC Zone UK har dalt kraftig siden storhetstiden IMO, men jeg synes fortsatt det er et av de bedre.
cock hammer Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 (endret) holder meg langt unna lesing av reviews og nye skjermbilder. morro å spille uten å vite hvem og hva man kommer til å møte under spillets gang. ikke enkelt, men det er verdt det gitt... Endret 5. oktober 2004 av cock hammer
Alt-Ctrl Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 holder meg langt unna lesing av reviews og nye skjermbilder. morro å spille uten å vite hvem og hva man kommer til å møte under spillets gang. ikke enkelt, men det er verdt det gitt... Hører den, har ikke lest omtalen enda, men ser selvfølgelig på bildene.
TCi Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Til nå har HL2 fått: 90, 96, 96, 97 % Ser ut som de fleste får sine forventninger oppfylt.
Royal Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Noen som har hørt hvor langt spillet er, altså hvor lang tid de brukte på å spille igjennom det?
MemorY Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Noen som har hørt hvor langt spillet er, altså hvor lang tid de brukte på å spille igjennom det? leste et sted at det var rundt 25 timer.. tror jeg leste det her på forumet er sted...
Royal Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Det er vel brukbart. Kan vi kose oss med den mens vi venter på at en MP mod skal komme
Hr. Jenssen Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 PC Gamer står jeg glatt over, PC Zone skal jeg nok kjøpe. Hvorfor? er PC Gamer dårlig? ALT kan visst la seg gjøre, når man snakker med de folka, samtidig som at man holder i en bunke dollars
Radial Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Mulig jeg virker litt traurig, men hvorfor fokusere så mye på disse anmeldelsene? Spillet blir jo ikke i seg selv bedre eller dårligere om det får god eller dårlig omtale, eller er det en verdi for enkelte at spillet får så bra score som mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå