Gå til innhold

Half-Life 2 Scores Best Ever PC Zone (UK) Review

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

This week is the week that subscribers to PC Zone magazine in the UK will start to receive their copies of the mag containing their Half-Life 2 review. It's the best scoring Half-Life 2 review yet, and indeed also the best scoring game ever to be reviewed by PC Zone.

The guys over at PC Zone, now being published by Future, have scored Half-Life 2 at a whopping 97%, improving on the Half-Life's score of 96%.

As for a summary of the review, I think you'll agree that this sums it up rather well:

Play it, enjoy it, savour it. Games may never get this good again.

www.halflife2.net

Endret av cock hammer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW :wow: det er et spill jeg absolut med 100% sikkerhet SKAL ha i min samling over spill. Og det magasinet skal jeg kjøpe meg.

Men nå er jeg dritta lei av å lese om HL2, se bilder og filmer. Jeg vil ha spillet :realmad:

Skrevet
PC Gamer står jeg glatt over, PC Zone skal jeg nok kjøpe.

Hvorfor? er PC Gamer dårlig?

PC Gamer er noe av det beste, men det er sikkert morro å lese hvorfor PC Zone nettop har gitt Half-Life 2 verdens beste omtale i poeng til nå. :)

Skrevet

Ja, jeg synes at PC Gamer UK og US er rimelig ræva. PC Zone UK har dalt kraftig siden storhetstiden IMO, men jeg synes fortsatt det er et av de bedre.

Skrevet (endret)

holder meg langt unna lesing av reviews og nye skjermbilder. morro å spille uten å vite hvem og hva man kommer til å møte under spillets gang. ikke enkelt, men det er verdt det gitt...

Endret av cock hammer
Skrevet
holder meg langt unna lesing av reviews og nye skjermbilder. morro å spille uten å vite hvem og hva man kommer til å møte under spillets gang. ikke enkelt, men det er verdt det gitt...

Hører den, har ikke lest omtalen enda, men ser selvfølgelig på bildene.

Skrevet
Noen som har hørt hvor langt spillet er, altså hvor lang tid de brukte på å spille igjennom det?

leste et sted at det var rundt 25 timer.. tror jeg leste det her på forumet er sted...

Skrevet
PC Gamer står jeg glatt over, PC Zone skal jeg nok kjøpe.

ALT kan visst la seg gjøre, når man snakker med de folka, samtidig som at man holder i en bunke dollars :roll:

Skrevet

Mulig jeg virker litt traurig, men hvorfor fokusere så mye på disse anmeldelsene? Spillet blir jo ikke i seg selv bedre eller dårligere om det får god eller dårlig omtale, eller er det en verdi for enkelte at spillet får så bra score som mulig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...