Gå til innhold

Post ditt bakgrunnsbilde her! ( Ikke desktop )


Torjus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse nakne damene som bakgrunn, gjør dere det for å bli opphisset hver gang dere setter dere ned foran pcen, eller er det fordi dere synes de er fine på linje med et kunstverk av Picasso (som jeg forøvrig synes er skrekkelig, men det er uvesentlig med henhold til spørsmålet mitt)? Det ble en lang setning...

 

Foretrekker å ha bilde av meg selv som bakgrunn :innocent: Men her er altså noe jeg nylig laget og måtte ha der :cool: :

post-102840-1151246415_thumb.jpg

Endret av Alprausch
Lenke til kommentar

For øyeblikket har jeg dette, bildet er fikset litt på slik at skriften kommer over startmenyen.

Jobber med å finne et brukbart bakgrunnsbilde av et band jeg liker, men den jobben er ikke videre lett.

post-61018-1151325699_thumb.jpg

 

 

 

Edit: Og så byttet jeg til et jeg fikset. Var egentlig bare ca. 800x600, men med litt klipping og liming i Paint fikk jeg fikset det grumsete svarte over hele.

Jeg er fornøyd :)

post-61018-1151352384_thumb.jpg

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
Disse nakne damene som bakgrunn, gjør dere det for å bli opphisset hver gang dere setter dere ned foran pcen, eller er det fordi dere synes de er fine på linje med et kunstverk av Picasso (som jeg forøvrig synes er skrekkelig, men det er uvesentlig med henhold til spørsmålet mitt)? Det ble en lang setning...

 

Foretrekker å ha bilde av meg selv som bakgrunn  :innocent:  Men her er altså noe jeg nylig laget og måtte ha der  :cool: :

6378231[/snapback]

 

noen liker og se på nakne damer, andre liker og se på seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...