Gå til innhold

Post ditt bakgrunnsbilde her! ( Ikke desktop )


Torjus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bildet er 1680x1050. Send meg en PM hvis du vil ha det.

6363211[/snapback]

 

 

hvorfor gjøre det så vanskelig..? er vel bare å slenge det ut sånn som alle andre. hiv det i en spoiler tag hvis du synes det blir for stort..

6363303[/snapback]

 

 

Hvordan kunne jeg gjort det lettere? Bildet blir automatisk nedjustert når jeg laster det opp til Putfile. Ikke gjort en dritt jeg. Originalen ligger på disken.

Lenke til kommentar
Bildet er 1680x1050. Send meg en PM hvis du vil ha det.

6363211[/snapback]

 

 

hvorfor gjøre det så vanskelig..? er vel bare å slenge det ut sånn som alle andre. hiv det i en spoiler tag hvis du synes det blir for stort..

6363303[/snapback]

 

 

Hvordan kunne jeg gjort det lettere? Bildet blir automatisk nedjustert når jeg laster det opp til Putfile. Ikke gjort en dritt jeg. Originalen ligger på disken.

6364247[/snapback]

http://www.imageshack.us

Lenke til kommentar
Hvordan kunne jeg gjort det lettere? Bildet blir automatisk nedjustert når jeg laster det opp til Putfile. Ikke gjort en dritt jeg. Originalen ligger på disken.

6364247[/snapback]

 

www.photobucket.com

 

www.imageshack.us

 

eller så har du jo den kjekke funksjonen her på forumet kallt: "Filvedlegg"

Lenke til kommentar
Hvordan kunne jeg gjort det lettere? Bildet blir automatisk nedjustert når jeg laster det opp til Putfile. Ikke gjort en dritt jeg. Originalen ligger på disken.

6364247[/snapback]

 

www.photobucket.com

 

www.imageshack.us

 

eller så har du jo den kjekke funksjonen her på forumet kallt: "Filvedlegg"

6364303[/snapback]

 

 

Sant nok. Men jeg er registrert på Putfile.com og hadde tilfeldigvis vinduet oppe allerede, så jeg brukte den. Beklager om jeg virket krass i svaret. Det var ikke meningen.

 

edit: allerede fått et par henvendelser, så jeg bare legger det til jeg. Ikke brukt vedleggsfunksjonen på forumet før, så jeg visste ikke det var så enkelt. Trodde det ville vises i full størrelse på skjermen. Ville unngå å irritere folk.

 

post-71433-1151017060_thumb.jpg

 

edit 2: I found the queen's nest :thumbup:Her er bakgrunnen i flere oppløsninger. Den heter Peacekeeper. Strekene skal visstnok forestille Peacekeeper-missiler som blir skutt opp. Om det er ekte bilde eller photoshop vites ei. Jeg gjetter photoshop. Pent uansett.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...