quackee Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 jeg har sett på amazon, der fant jeg et spill jeg har veldig lyst på..... men jeg finner ikke ut hvor jag kan kjøpe det heroes 3 complete.... jeg har spilt heroes 3 i mange år nå( ikke regelmessig ) og når jeg ser at det finnes expansion packs til det er jo det noe man bare må ha.... så er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe det hen? ps. jeg bor i tromsø
Goophy Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) SpiderMan i Oslo hadde det ihvertfall... Du kan jo ringe dit og høre om de har det og eventuelt kan sende. Endret 3. oktober 2004 av Goophy
quackee Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 SpiderMan i Oslo hadde det ihvertfall...Du kan jo ringe dit og høre om de har det og eventuelt kan sende. tror du de kan sende det fra oslo til spider-man i tromsø?
Melfacion Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 no.gamesmix.com har det... de sender i oppkrav, så der kan det lønne seg å bestille flere spill om gangen, ellers blir det dyrt... koster 99,- der + frakt. elkjøp har også hatt den ( i hvertfall for en måned siden ) for 100,-
quackee Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 no.gamesmix.com har det... de sender i oppkrav, så der kan det lønne seg å bestille flere spill om gangen, ellers blir det dyrt... koster 99,- der + frakt. elkjøp har også hatt den ( i hvertfall for en måned siden ) for 100,- elkjøp i tromsø?
Ol'H Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 tror de har d på ram&rom... spiderman er litt træg med og ta inn slike pakker. elkjøp er jo og en mulighet
Feh Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 jeg kjøpe mitt heroes 3 complete på mandag for 149,- på spiderman i drammen ANBEFALES!
quackee Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 jeg kjøpe mitt heroes 3 complete på mandag for 149,- på spiderman i drammen ANBEFALES! var det orginal pakken eller var det den i vanlig cover?? der det står ubisoft?
Feh Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 var i dvd cover, ubisoft ja har Armageddons blade i original pakning og original cd... med ca. 1000 riper...
Øystein.F. Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Dette er ein del av UbiSoft sin Exclusive serie. Alstå, billige spel. Har du ein butikk som selger spel der du bur kan dei skaffe den utan problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå