Gå til innhold

TES: Forslag til ny character i Morrowind anyone? :)


Anbefalte innlegg

Har tenkt å lage ny character i Morrowind, det eneste jeg egentlig har prøvd meg på før var en fighter-dude som kom til level 17 før jeg ikke gadd mer. Men nå har jeg tenkt å starte opp igjen, og lurer på om noen har noen forslag til characters det er _morsomt_ å spille med :w00t: Jeg er åpent for alt : Stealth, Combat og Magic, men det må helst være en "ren" character, altså ikke en blanding av de tre.

 

Noe som må være med i characteren :) :

 

-Hvis det er tyv/stealthfyr så må han bruke pil og bue, og eventuelt et meleevåpen

-Hvis det er combatfyr så må våpenet han bruker være longblade (I'm lovin' it :)

 

Noen som gidder å sette sammen en bra character ? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Rollespill. Man spiller det man vil være. Det er det som spiller en rolle. Hva VIL du være? Vet du ikke det, så kan du bare ha det så godt.

Det er mye gøyere hvis man setter sammen en character som er gøy å spille. Det er ikke alltid man kan være det man vil være i spill.

 

Dessuten er det lov å spørre om tips. Skal man ha en utfordring for eksempel, så er det total sløsing av tid å være en fighter. En mage derimot kan være litt for vanskelig for nybegynnere.

Lenke til kommentar

Det er vanskeligere å spille en magiker, fordi det er mer å holde styr på av magiske ting. Ellers er det likt, fordi det er balansert. I et godt rollespill kan man både være GOD og OND, spiller ingen rolle. I begge tilfellene kan man "vinne". Man skal kunne drepe ALLE, eller være SNILL med alt/alle. Poenget er at man gjør det man VIL der og da, altså GØY. Spille et spill man digger. Samma faen. DET er rollespill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...