Gå til innhold

Doom filmen tar form

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg skjønner ikke at dere klager sånn på The Rock ?? Spør du meg er fyren genial... Han er jo den perfekte mann og han er i tillegg en helt ok skuespiller. Det finnes skuespillere som er langt dårligere enn The Rock..

Det skal eg sie meg enig i

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, jeg likte The Rock godt i Walking Tall, jeg (film som overrasket meg veldig. Ganske bra film, faktisk!).

Men like vel tror jeg ikke filmen blir noe særlig. Selvfølgelig skal jeg jo se den, og jeg gleder meg, men det blir nok ingen oscar. :)

Kanskje monstrene KOMMER fra helvete.

Kanskje folka bak filmen bare "lurte" oss, slik at vi skal bli positivt overrasket.

Lite sannsynlig men man vet nå aldri. :)

Skrevet (endret)

WOW, det var vist Mars likevel :w00t: Nei men det såg litt fett ut det er, nå håper eg dett blir blir skuring.

Endret av Mala
Skrevet (endret)

WOW.. den var jo dritkul... :D

og så dere ? jeg er 100% at jeg så en imp der, som er med i spillet.. de med mange øynene :w00t:

+ at jeg så en Hellknight!

edit: har de gått fra "viruset" som ødela alt nå ?

hvis du hører på intervjuet, så hører du enten karl eller the rock sier. "forces from hell".

høres ut som om de retter seg mer mot spillet alikavell :dribble:

edit2: iallefall skryter de mye av filmen i intervjuet.. kanskje det er normalt.. men det tyder jo alikavell godt :thumbup:

Endret av *Magnus*
Skrevet (endret)

Jeg sa det, jeg sa det!

Kanskje monstrene KOMMER fra helvete.

Kanskje folka bak filmen bare "lurte" oss, slik at vi skal bli positivt overrasket.

Lite sannsynlig men man vet nå aldri.

Det kan jo hende at de først TROR at det er et virus, men så ender det med at de finner ut at skapningene ikke er dannet av virus, men at de kommer fra helvete! (soldatene i DOOM 3 ble jo forvandlet om til zombier av spirits fra helvete som gikk inn i dem).

Muligens derfor filmskaperne sa at det var et virus, fordi de ville overraske oss på slutten.

Gleder meg fortsatt til denne filmen, men jeg tviler på at den blir noe veldig bra (sikkert en 3/6, muligens en svak 4/6). :)

EDIT:

edit2: iallefall skryter de mye av filmen i intervjuet.. kanskje det er normalt.. men det tyder jo alikavell godt

Slik er til og med vanlig på DVD filmer's ekstramateriale.

Man får feks kjøpt en dobbeltdisc-versjon av AvP-filmen.

Hva slags ekstramateriale har den filmen da?

Den har flere klipp med visning av da de lagde spesialeffektene, og div andre filmer hvor skuespillere og crew-members sier ting som "this has never been done before", "this movie is maybe going to be the best sci-fi movie ever!", osv osv.

Slik har mange andre filmer også, masse skryting, selv om at mange filmer er dårlige.

Men DOOM-filmen har enda å komme til kinoene før vi skal si noe for sikkert! :)

Endret av MeTa][iC
Skrevet
men siden det er Uwe Boll som regisserer den blir den nok helt elendig den og.

Er ikke Uwe Boll som regisserer Doom.

Har sett en del ting fra Comic Con og lest en del av hva folk sier om filmen. Tror den kan bli ganske bra faktisk, det ser ut til at den blir svært lik spillet.

Skrevet

The Rock kan spille han! pluss hans triks er fett (slosskamp) Forresten jeg tror nok at filmen kan bli en bra, hvis folk ikke forventer for mye

Skrevet
Blir det 15 eller 18 års alders grense på det? (trur litt på 18)

I USA får den en R rating, noe som betyr 17 års grense. I Norge får den helt 100% sikkert 15 års grense, siden det aldri har kommet ut en storfilm de senere årene som har fått 18 år.

Skrevet
The Rock kan spille han! pluss hans triks er fett (slosskamp) Forresten jeg tror nok at filmen kan bli en bra, hvis folk ikke forventer for mye

Nettopp det vettu. ;)

Regissøren av DOOM-filmen har nå regissert filmer som Exit Wounds og Romeo Must Die, så det betyr nå at han klarer å holde seg på sporet med helt greie action filmer. :)

Skrevet
Blir det 15 eller 18 års alders grense på det? (trur litt på 18)

I USA får den en R rating, noe som betyr 17 års grense. I Norge får den helt 100% sikkert 15 års grense, siden det aldri har kommet ut en storfilm de senere årene som har fått 18 år.

:thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...