Gå til innhold

Al-Qaida truer Norge


Anbefalte innlegg

Du er imot krigen i Irak fordi du er hjernevasket til a tro at den handler om noe annet enn det den egentlig handler om. Besittelse av masseodeleggelsesvapen, for eksempel.

Hmmm....

 

Er nok bare bare feite intelligente amerikanere som er i stand til å forstå dette.... Nesten ingen utenom deg som skjønner at Irak krigen ble vunnet på Mc Donalds sponset av Coca Cola for mange år siden...

 

Skal bli interressant å se hva dere fredselskende indianerdrepere gjør i Sudan nå, i forhold til at det tross alt ikke er økonomiske grunner til en lignende innsats som i Irak....

 

Russland har forresten godkjent Kyoto avtalen... Er snart bare USA og Bush som gir faen i den, og driter i alt de ikke får penger for...?

 

Hjernevasket??? Vi??? LOL :-)

 

Synes litt synd på deg jeg... ;-)

 

Ødeleggelsesvåpen????

 

Er jo snart bare Ultra Of States som har slike???

 

Er jo selvsagt greit det, for det er slik det bør være.... Gi f i alle andre....

 

Stemm Kerr sier jeg :-) Bush er og blir en taper....

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bush er og blir en taper....

Du sa mye dumt, men dette var det dummeste. Han er den mektigste mannen i det mektigste landet i hele verden, mens du sitter på et dataforum og diskuterer politikk. Da passer det bra at du kaller ham en taper. :roll:

Har ikke sagt han ikke har makt.... Han er til og med, etter min mening, mektig fordi den dummeste om vel største nasjonen i verden har gitt ham makten....

 

Du er ikke redd for å si i mot verdens dummeste og mektigste mann, er du??? ;-)

Lenke til kommentar
Har ikke sagt han ikke har makt.... Han er til og med, etter min mening, mektig fordi den dummeste om vel største nasjonen i verden har gitt ham makten....

 

Du er ikke redd for å si i mot verdens dummeste og mektigste mann, er du??? ;-)

Så du sier at USA er den dummeste staten i verden, og Bush er den dummeste mannen i verden. Wow. Ok.

Du er en idiot. Rett og slett en idiot.

Lenke til kommentar
Hmmm....

 

Noen her som er FOR krig?? Med unntak av fanatiske muslimer som gjerne dreper et barn for litt oppmerksomhet i pressen?

Ja, det er nok mange som er det. Fornuftige mennesker som skjønner at man ikke kan gi en islamsk fanatiker en klem og spørre: kan vi ikke alle være venner?

Så det beste vil være om vi alle er like ille?

 

Har tenkt den tanken selv. og skulle gjerne vært med på å utrydde alle IQ manglende fanatikere... Er bare ikke sikker på om det vil vil hjelpe....

 

Drep en idiot og en annen står bak for å overta hans plass....

 

Ting tar tid.... Om 5000 år vil kanskje Biskop R. M. Køhn få lov til å preke i en vestlandskirke også....

 

Homofoli er en uting der må vite.... Voldtekter og annen dritt fra presteskapet er imidlertid en privatsak.....

 

Kyss meg for religion, uansett hvor skiten har sitt opphav....

Lenke til kommentar
Hmmm....

 

Noen her som er FOR krig?? Med unntak av fanatiske muslimer som gjerne dreper et barn for litt oppmerksomhet i pressen?

Ja, det er nok mange som er det. Fornuftige mennesker som skjønner at man ikke kan gi en islamsk fanatiker en klem og spørre: kan vi ikke alle være venner?

Så det beste vil være om vi alle er like ille?

 

Har tenkt den tanken selv. og skulle gjerne vært med på å utrydde alle IQ manglende fanatikere... Er bare ikke sikker på om det vil vil hjelpe....

 

Drep en idiot og en annen står bak for å overta hans plass....

 

Ting tar tid.... Om 5000 år vil kanskje Biskop R. M. Køhn få lov til å preke i en vestlandskirke også....

 

Homofoli er en uting der må vite.... Voldtekter og annen dritt fra presteskapet er imidlertid en privatsak.....

 

Kyss meg for religion, uansett hvor skiten har sitt opphav....

Eh.. hvor langt ut på viddene er du nå egentlig?

Trolig den verste generaliseringen jeg har sett på dette forumet

 

Hva har forresten Al-Quaida med biskop køhn å gjøre?

Tror du "vestlendinger" sprenger homser i lufta?

 

Mvh vestlending.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Jeg setter ting på spissen....

 

Har en stefar fra Bergen, kanskje derfor ;-)

 

Ble litt for ivrig også.... Har selvsagt ikke noe ønske om å fremstå som komplett idiot...

Jeg blir bare som temperamentsfull vestlending litt småirritert når folk tror alle fra vestlandet kommer fra "inngokksfjord" eller noe i den duren. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Er nok bare bare feite intelligente amerikanere som er i stand til å forstå dette.... Nesten ingen utenom deg som skjønner at Irak krigen ble vunnet på Mc Donalds sponset av Coca Cola for mange år siden...
Du skriver litt uklart her, men kaller du meg feit? Sponset pa McDonalds og Coca Cola? Hva er det du snakker om egentlig?

 

Skal bli interressant å se hva dere fredselskende indianerdrepere gjør i Sudan nå, i forhold til at det tross alt ikke er økonomiske grunner til en lignende innsats som i Irak....
Men kjaere deg, det finnes jo olje i Sudan. Olje som Kina og Frankrike har hendene sine klamrende fast pa..... ... .. . .....

 

Russland har forresten godkjent Kyoto avtalen... Er snart bare USA og Bush som gir faen i den, og driter i alt de ikke får penger for...?
Ehm, nar gjorde de det? Har ikke jeg hort noe om...

 

Det er vel heller motsatt, det at alle de landene som kan nyte godt av avtalen signerer den, mens de som blir rammet mest av den ikke gjor det. Mest fordi Kyoto baserer seg pa informasjon som ikke er bevist. IPCC har sagt selv (for de redigerte rapporten sin...) at de ikke har bevis for at menneskeskapt CO2 star bak temperatursvingningen...

 

Hjernevasket??? Vi??? LOL
Ja, faktisk. Jeg har ikke hatt en TV pa nesten et ar na. Og du kommer ut med den ene propagandalognen etter den andre. Haha, du visste ikke at Sudan har olje engang, makan...

 

Synes litt synd på deg jeg... ;-)

 

Ødeleggelsesvåpen????

 

Er jo snart bare Ultra Of States som har slike???

Fint, jeg syns synd pa deg.

Nei, det er ikke snart bare USA som har disse.

 

Bush er og blir en taper....
Desverre tror jeg nok du er en langt storre taper, og blir det, i motsetning til noe Bush har gjort. Kom tilbake til meg nar du har vaert i militaeret i 4 ar, drevet et baseball lag og 3-doblet investeringen din i den, ogsa blitt guvernor av en delstat, ogsa blitt president. ;)

 

Han er til og med, etter min mening, mektig fordi den dummeste om vel største nasjonen i verden har gitt ham makten....
Og hvilket palegg har du for a kalle USA den dummeste nasjonen i verden? Fordi Michael Moore sier det? :!:

 

For de som kan noe om statistikk, er det apenbart at det kommer mye mer dumt og latterlig ut av et land pa 290M mennesker enn et pa 4M mennesker.

 

temperamentsfull vestlending
Idiotisk stereotype? Yup.
Lenke til kommentar
Er nok bare bare feite intelligente amerikanere som er i stand til å forstå dette.... Nesten ingen utenom deg som skjønner at Irak krigen ble vunnet på Mc Donalds sponset av Coca Cola for mange år siden...
Du skriver litt uklart her, men kaller du meg feit? Sponset pa McDonalds og Coca Cola? Hva er det du snakker om egentlig?

 

Skal bli interressant å se hva dere fredselskende indianerdrepere gjør i Sudan nå, i forhold til at det tross alt ikke er økonomiske grunner til en lignende innsats som i Irak....
Men kjaere deg, det finnes jo olje i Sudan. Olje som Kina og Frankrike har hendene sine klamrende fast pa..... ... .. . .....

 

Russland har forresten godkjent Kyoto avtalen... Er snart bare USA og Bush som gir faen i den, og driter i alt de ikke får penger for...?
Ehm, nar gjorde de det? Har ikke jeg hort noe om...

 

Det er vel heller motsatt, det at alle de landene som kan nyte godt av avtalen signerer den, mens de som blir rammet mest av den ikke gjor det. Mest fordi Kyoto baserer seg pa informasjon som ikke er bevist. IPCC har sagt selv (for de redigerte rapporten sin...) at de ikke har bevis for at menneskeskapt CO2 star bak temperatursvingningen...

 

Hjernevasket??? Vi??? LOL
Ja, faktisk. Jeg har ikke hatt en TV pa nesten et ar na. Og du kommer ut med den ene propagandalognen etter den andre. Haha, du visste ikke at Sudan har olje engang, makan...

 

Synes litt synd på deg jeg... ;-)

 

Ødeleggelsesvåpen????

 

Er jo snart bare Ultra Of States som har slike???

Fint, jeg syns synd pa deg.

Nei, det er ikke snart bare USA som har disse.

 

Bush er og blir en taper....
Desverre tror jeg nok du er en langt storre taper, og blir det, i motsetning til noe Bush har gjort. Kom tilbake til meg nar du har vaert i militaeret i 4 ar, drevet et baseball lag og 3-doblet investeringen din i den, ogsa blitt guvernor av en delstat, ogsa blitt president. ;)

 

Han er til og med, etter min mening, mektig fordi den dummeste om vel største nasjonen i verden har gitt ham makten....
Og hvilket palegg har du for a kalle USA den dummeste nasjonen i verden? Fordi Michael Moore sier det? :!:

 

For de som kan noe om statistikk, er det apenbart at det kommer mye mer dumt og latterlig ut av et land pa 290M mennesker enn et pa 4M mennesker.

 

temperamentsfull vestlending
Idiotisk stereotype? Yup.

Gjør jeg??? Snakket om amerikanere generelt, ikke deg spesielt... Er du en feit amerikaner da???

 

Poenget mitt var egentlig heller amerikaneres forhold til Coca Cola og Mc Donalds generelt...

 

Olje i Sudan??? Er du sikker på at USA vet om dette??? Bør jeg sende et tips til CIA????

 

Synes Bush var veldig tilbakeholden i forhold til å stille opp der nede... Hadde vist litt for mye å gjøre i Irak, ikke sant???

 

Russland underskrev Kyoto avtalen forrige dagen.... CNN kommer antagelivis til å bekrefte dette senest om en uke eller to...

 

Hva er forøvrig grunnen til U S of Antidopes ikke har skrevet under tidligere? Bekymret for dyr bensin for Guds utvalgte eller er det andre seriøse problemer???

 

Hmmm.... Høres nesten ut som X-files dette... :-)

 

Når det gjelder ødeleggelses våpen har du imildertid litt rett.... Det er ikke bare USA som har disse, men som Kerr sier virker det jo litt pussig at U S of Asses har dem selv i godt monn og samtidig har satt seg som mål og forhindre at noen andre har tilsvarende....

 

Ellers har jeg større rett til å være en taper enn verdens mektigste mann, eller synes du det er riktig å sammenligne meg med Bush? Jeg mener meg, mot verdens mektigste mann????

 

Jobber ikke med statistikk, så det skal jeg ikke si så mye om, men når det gjelder USA og idioti....

 

"Detonating a nuclear device within the city limits results in a $500 fine..." er en lov jeg fant...

 

"Nobody is allowed to ride a bicycle in a swimming pool" er en annen lov fra California....

 

Neida, mener jo ikke at den alminnelige Amerikaner er dum på noen måte, ikke værre enn andre i allefall, men når det er disse som skal ta vare på verdensfreden og sørge for administrasjonen av verdens atomvåpen, vel, så er jeg ikke helt trygg allikevel...

 

"It is illegal to drive more than two thousand sheep down Hollywood Boulevard at one time...."

 

Skjønner???

Lenke til kommentar

Får håpe USA får jaktet ned og drept terroristene. Hva med offentlig henging(i pianotråd) av gisseltakerne i Irak? Og så kanskje synge noen hymner for å få opp stemningen litt?

 

Det er bare èn måte å temme muslimske terrorister på: Med rå makt. Ikke med masse tørrprat (såkalt "forhandling") og forsøk på imøtekommelse. Det fungerer kanskje en liten stund, men så kommer de og dolker deg i ryggen.

 

Jeg har forresten liten tro på at noen al-qaide-gruppe kommer til å gjennomføre noen terrorangrep i Norge, da dette kan virke mot sin overordnede hensikt.

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Gjør jeg??? Snakket om amerikanere generelt, ikke deg spesielt... Er du en feit amerikaner da???
Nei, er nok ikke det, men hva sa du at "feite intelligente amerikanere" forsto?

 

Poenget mitt var egentlig heller amerikaneres forhold til Coca Cola og Mc Donalds generelt...
Ja, hva har dette med Irak-krigen a gjore??

 

Olje i Sudan??? Er du sikker på at USA vet om dette??? Bør jeg sende et tips til CIA????
Uff da, du ble tatt med buksene nede og kommer med idiotiske utsagn.

 

Synes Bush var veldig tilbakeholden i forhold til å stille opp der nede... Hadde vist litt for mye å gjøre i Irak, ikke sant???
Ja, for resten av verden er jo i ko for a stille opp dere nede, ikke sant? Bush (og Kerry) sier at AU skal ta seg for denne oppgaven. Hvis ikke de klarer oppgaven, ma vi sende andre inn.

 

Russland underskrev Kyoto avtalen forrige dagen.... CNN kommer antagelivis til å bekrefte dette senest om en uke eller to...
Ser ut som det er mulig ja, men jeg tror ikke Putin har skrevet under pa den enda. Ser ut som EU gav Russland hva de ville ha, en WTO avtale, og dermed har EU kjopt seg stotten deres. Om bare de var villig til a kjope USA sin stotte og. :cry:

 

Hva er forøvrig grunnen til U S of Antidopes ikke har skrevet under tidligere? Bekymret for dyr bensin for Guds utvalgte eller er det andre seriøse problemer???
Fordi Kyoto avtalen baserer seg pa ubeviste pastander. Enkelt og greit. Og fordi det vil bare tjene de som har blitt med pa den...

 

IPCC, FNs organ som star bak hele Kyoto greiene, hadde dette i et utkast av rapporten sin fra 1996... men det ble fjernet nar den ble publisert:

 

1. "None of the studies cited above has shown clear evidence that we can attribute the observed [climate] changes to the specific cause of increases in greenhouse gases."

 

2. "No study to date has positively attributed all or part [of the climate change observed to date] to anthropogenic [man-made] causes."

 

3. "Any claims of positive detection of significant climate change are likely to remain controversial until uncertainties in the total natural variability of the climate system are reduced."

 

Ooops.

 

Det er ikke bare USA som har disse, men som Kerr sier virker det jo litt pussig at U S of Asses har dem selv i godt monn og samtidig har satt seg som mål og forhindre at noen andre har tilsvarende....

1. Det er ikke det Kerry ytret.

2. Klarer du virkelig ikke se en forskjell pa om Nord Korea har atomvapen og at USA har dem?

 

Ellers har jeg større rett til å være en taper enn verdens mektigste mann, eller synes du det er riktig å sammenligne meg med Bush? Jeg mener meg, mot verdens mektigste mann????
Han var en helt vanlig person han og... Og det var du som slengte med kjeften din.

 

"Detonating a nuclear device within the city limits results in a $500 fine..." er en lov jeg fant...
Og den er sikkert fra 1940, eller sa er den falsk.

 

"Nobody is allowed to ride a bicycle in a swimming pool" er en annen lov fra California....
La meg se kilden. Takk.

 

Neida, mener jo ikke at den alminnelige Amerikaner er dum på noen måte, ikke værre enn andre i allefall, men når det er disse som skal ta vare på verdensfreden og sørge for administrasjonen av verdens atomvåpen, vel, så er jeg ikke helt trygg allikevel...
Nei, hadde du folt deg bedre om Kina, Russland, eller India skulle gjore det da?

 

"It is illegal to drive more than two thousand sheep down Hollywood Boulevard at one time...."

 

Skjønner???

 

Det eneste jeg skjonner er at du er naiv og faller for det aller meste.

Lenke til kommentar
Jeg har forresten liten tro på at noen al-qaide-gruppe kommer til å gjennomføre noen terrorangrep i Norge, da dette kan virke mot sin overordnede hensikt.

Som f.eks, drap av 30 barn også burde gjøre....

 

At disse ekstreme islamistene er dumme i hodet er det liten tvil om.

 

Er det noen her som har sympati med denslags?

 

Det eneste de oppnår er jo nettopp å havne på verdens uoffisielle "HAT" liste over mennesker som resten av verden ønsker å kvitte seg med...

 

Allikevel er noen av dem så stokk idioter at "de tar på seg ansvaret" for drapet på ungene... ?

 

Utrydd Islam og fjern kjøterene i allefall fra Norge sier jeg.... Begynner å bli drit lei av å høre på hylingen fra moskeen i Oslo og de ubrukelige idiotene som stiller opp på TV hver gang det synes nødvendig å forsvare en muslimsk drapsmann enten han kjører buss eller flyr....

 

Enten gjør de noe med problemet i egne rekker eller stikker hodet mellom bena og later som ingenting....

 

Hva tror du??

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Som f.eks, drap av 30 barn også burde gjøre....

 

At disse ekstreme islamistene er dumme i hodet er det liten tvil om.

Tror nok i tilfellet med Beslan var det slik at de hadde et uhell med at en bombe fyrte av nar den ikke skulle, ogsa mistet terroristene fullstendig kontroll over situasjonen og begynte a fyre los pa alt som beveget pa seg for a fa kontroll. Jeg tror neppe det var poenget a drepe unger, siden som sagt, dette far ingen verdens sympati fra noen som helst i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...