Gå til innhold

Half-Life: HL2 - 35+ Nye bilder, er fra magasin.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
http://emazingnet.com/pcghl2/image11c.jpg

Er det bare meg eller er det limt inn et ekta ansikt på han der?

Det er ikke limt inn et ekte ansikt, men det er tilnærmet ekte pga den gode grafikken HL2 tilbyr! :thumbup:

Ja, men se på hodet, så bakgrunnen. Det minner meg litt om Max Payne. Tviler fortsatt litt på at det der er normal ingame grafikk. Ser du godt etter, ser det manipulert ut.

Manipulert hvordan? Vi har jo alle sett Bink-videoene med helt syke ansiktsanimasjoner. Tviler ikke på at det er ingame.

Er dog enig at det gjerne ser litt falskt ut på det bildet der, men vil anta det er pga det er et screenshot. Folk kan også se rare ut på bilder selv om de ikke var så rare da bildet ble tatt :)

Skrevet (endret)
fant just side hvor du kan sjekke om pc`n din vil klare å kjøre HL2: http://www.half-life2.org.uk/check.php

Trykk på linken! :yes:

Betyr dette at et Nvidia 5200 256MB vil kunne kjøre Half Life 2 på maks.

You should have no problems running full graphics options

Latterlig test da den bare tar hensyn til grafikkminnet når du velger skjermkortet! :lol: Du vil få samme resultat uavhengig om du har Nvidia 5200 eller Ati X800 XT PE. :roll: Valgene prosessor osv. er greie nok.

Endret av guezz
Skrevet
Det ser jo ikke spes bra ut i det hele tatt, unntatt selve by-bildene, det ser fett ut. Folk og spesielt de dyra ser ut veldig standard og kjedelige ut. Ta en titt på Unreal3-techdemo-ting. Det ser så sinnsykt bra ut as

Unreal3 motoren er nyere og mer oppdatert. Er det så rart det blir bedre?

Skrevet (endret)
fant just side hvor du kan sjekke om pc`n din vil klare å kjøre HL2: http://www.half-life2.org.uk/check.php

Trykk på linken! :yes:

Betyr dette at et Nvidia 5200 256MB vil kunne kjøre Half Life 2 på maks.

Helt enig med deg.

En test som gir seg ut på antall MB minne skjermkortet har er jo bare dumt. Et Geforce 3 TI 64MB yter ganske likt FX5200 256MB.

CPU i antall MHZ er også dumt. En AMD XP2500 1.8ghz knuser f. eks en Celeron 2.8 GHZ ned i støvlene.

Minnet er også litt pussig. Selv om man har f. eks 1GB ram kan det like gjerne være gammel SDRAM eller eldre minne. Det er deffinitivt ikke en fordel å ha i Half-Life 2.

Endret av ^Th0mas^
Skrevet (endret)
Det ser jo ikke spes bra ut i det hele tatt, unntatt selve by-bildene, det ser fett ut.  Folk og spesielt de dyra ser ut veldig standard og kjedelige ut. Ta en titt på Unreal3-techdemo-ting. Det ser så sinnsykt bra ut as

Unreal3 motoren er nyere og mer oppdatert. Er det så rart det blir bedre?

Ja, for Unreal3 kommer jo imorgen det.......smartass, tankbug

Endret av co2
Skrevet (endret)

lol, skjermkortet mitt er 32 mb og det der sier at jeg kommer til å klare å kjøre HL2.. :!: morsomt! :p

Endret av dmx
Skrevet

og sammenligne source med unreal3 motoren blir jo litt feil siden motoren ikke skal være ferdig før 06, og source har vel vært ferdig i 1 år omtrent?

Skrevet
og sammenligne source med unreal3 motoren blir jo litt feil siden motoren ikke skal være ferdig før 06, og source har vel vært ferdig i 1 år omtrent?

Ja, riktig!

Valve folket har fått oppdatert Source motoren litt her og der i dette året som har gått, men det kan ikke sammenlignes med unreal3.

Give us the game!

Skrevet

Som sagt, unreal 3 motoren ligger 2 år frem i tid. Jeg syntes selv nå at HL2 er kompetent nok til å konkurere med det jeg har sett så langt. Det som teller er resultatet, ikke hva motoren kan på papiret. Det er mye mer imponerende å lage noe troverdig med ferre polygoner og shadere enn å lage noe med en milliard polygoner og en haug av fancy effekter som ikke er gode for noenting. Jeg imponeres ikke så veldig av det jeg har sett fra U3.

Skrevet (endret)
vart ikkje noko spesielt imponert av dei bilda eg, syns det vart mykje av det same som vi har sett før.

De nye bildene har litt skarpere teksturer på vegger og modeller, samt mer normal mapping enn før. Detaljenivået er noen hakk høgere. Jeg har ikke sett så klare bilder som dette før.

Ellers er det lite nytt ja. Det jeg var mest imponert over er de oppdaterte Vortigaunts aliene. De ser bare så utrolig fine ut nå. Lurer på hvordan det er med animasjonene til de :p

Endret av TCi
Skrevet
Ellers er det lite nytt ja. Det jeg var mest imponert over er de oppdaterte Vortigaunts aliene. De ser bare så utrolig fine ut nå. Lurer på hvordan det er med animasjonene til de :p

Hvilke dyr er Vortigaunts Aliens? På hvilket bilde finner en dem? kan ikke huske å ha hørt om dem før :dontgetit:

kan du linke til bildet?

Skrevet

Hvilke dyr er Vortigaunts Aliens? På hvilket bilde finner en dem? kan ikke huske å ha hørt om dem før :dontgetit:

kan du linke til bildet?

Det er de med de store røde øynene som skyter de grønne strålene.

Sammenligning

Hl1

ally_slave.jpg

HL2

hl_01_small.jpg

Skrevet

kan du linke til bildet?

Det er de med de store røde øynene som skyter de grønne strålene.

Sammenligning

Hl1

ally_slave.jpg

HL2

hl_01_small.jpg

Ser ingen forskjell, jeg! :ermm:

Skrevet
Det er ikke øynene han skyter strålene med! Tror han lager de med hendene.. :ermm:

Ja jeg vet da det og det var heller ikke det jeg skrev. Mulig jeg formulerte det litt dårlig.

Ser ingen forskjell, jeg!

Alltid noen som prøve å være morsom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...