Gå til innhold

Program finner ikke CD-RW?

reeeeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en Samsung CD-RW, og har litt problemer med den.

Jeg kan lese CD fra den, og brenne audio gjennom Windows Media Player, men brenneprogram som Nero og NTI CD-maker finner ikke CD-brenneren. Jeg kan sette igang og brenne med begge programmene, men det blir ikke skrevet noe på CDn. I NTI CD-maker står det noe såns som "No supported device detected". Hva kan jeg gjøre?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg har en Samsung CD-RW, og har litt problemer med den.

Jeg kan lese CD fra den, og brenne audio gjennom Windows Media Player, men brenneprogram som Nero og NTI CD-maker finner ikke CD-brenneren. Jeg kan sette igang og brenne med begge programmene, men det blir ikke skrevet noe på CDn. I NTI CD-maker står det noe såns som "No supported device detected". Hva kan jeg gjøre?

Takk!

Står det "For Ultra-Speed Drives Only" på coveret til plata? Brenneren må støtte dette...

Har nemlig samme problem :ermm:

Skrevet
Jeg har jo brent mange Audio-plater så jeg ser ikke helt problemet?

Med den type CD-RW plater?

Ja, akkurat samme.

Windows finner CD-brenneren, men ikke brenneprogrammene. Forstår ikke?

Skrevet

Ja. Har prøvd med versjonen som fulgte med denne brenneren, har prøvd med versjonen som fulgte med en gammel brenner og jeg har prøvd med NTI CD-Maker. Ingen funker.

Hvordan skal boot-instillingene og rekkefølge være i Bios? C:, så CD-rom og til sist A:?

Skrevet
Høres ut som om brenneprogrammene ikke støtter brenneren din. Beøkt hjemmesiden til produsenten av programmet og lasta ned nyeste oppdatering?

Helt tydelig noe med programmet, ja. Funker som bare det nå, med nytt program!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...