Gå til innhold

Hvilke spill kunne DU tenke deg å sett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Imperium Galactica 3. Dette ble startet, stoppet, men nå er det muligens startet igjen....er litt usikker her.

Imperium Galactica 3 er fortsatt på vei, men har skiftet navn til Nexus: The Jupiter Incident. Faktisk så har det allerede kommet ut en enkeltspiller- og en flerspillerdemo. Håper du blir fornøyd. :)

Heisann...dette var jeg ikke klar over!

 

Sier tusen takk for tipset og gleder meg til å teste demoene :)

Lenke til kommentar
Fallout 3

StarCraft 2

Flere Police Quest'er i den gamle spillemåten IKKE SWAT!!

Lost Patrol Remake - Den beste musikken ever

Flashback Remake

Mere X-wing TIE-Fighter spill med campaign, basert på 4,5og6

 

og jo.. sa jeg Fallout 3!!

Og mens vi venter på Fallout3, får vi snart The Fall :thumbup: Gleder meg sinnsykt til dette også ass :yes:

 

Bare håper ingen har noen planer om 3rd person view ala Morrowind i FallOut 3 :thumbdown: *grøsse

Lenke til kommentar

Alt for få dinosaur spill spørr du meg...

Hvor artig hadde det ikke vert med et MMORPG som fåregår i jura-tiden? :w00t:

Med nå tidens våpen, sansynelig HealthPoints på NPC'ene, og i førsteperson :D

Team hunte T-rex hadde vert morro ja!

 

 

Ellers hadde et MacGyver spill vert morro :thumbup:

Lenke til kommentar

1. Diablo 3 (first person, bedre grafikk, større og mer intens singleplayer)

 

2. Heroes of Might & Magic 5

 

3. Enormt krigsspill som konsentrerte seg om ALLE kriger i 1900 tallet. (bl.a WW1, WW2, kalde krigen (kapittel der du ikke er soldat, men politiker kanskje?), vietnam, div. kriger i afrika, krigene i øst-europa

 

4. Hvis ikke alle krigene på 1900 tallet, ett om krigene i øst-europa på 90 tallet.

 

5. Pub/Bar tycoon. (snakker vi coyote ugly the game? :D )

 

6. Pimp my ride - the game (der målet var å bli TEH pimp... selv om du ikke kunne kjøre for 3 øre...)

 

7. Et FPS spill ala CS med: Singleplayer som tar MINST 50-100 timer å runde... (må ha et knasende godt story/manus), 100vis av våpen og kjøretøy, må foregå i moderne tid, men ikke for high-tech. Det blir fokusert på aim, taktikk og planlegging som hovedskills for å gjennomføre, ikke på hvor god du er til å se i mørke (hint: doom3)

 

8. Som sagt tidligere, men som jeg kunne tenkt: Online coop (fps). Der man spillte mot hverandre, men objectivene var LITT mer innvikla enn "plant bomb and stop counter-terrorists from defusing" Men at man kunne variert litt... Laget en sinnsyk AI som var totalt random, levde sitt eget liv og gjorde motstand... Da kunne man fått til noe ganske bra tror jeg

Lenke til kommentar

Nexus the jupiter incident er ute på markede, kom ut for 2 dager siden, jeg har det jeg, et er sinnsykt bra!!

 

Hadde vært sinnsykt morro med et sjikkelig sloss spill fra middelalderen, med store slag, så klart i 1 pers a :w00t:

 

å ett sjikkelig bra, framtids flyspill, som freespace 2 bare mye bedre grafikk:D

Endret av Roug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...