Gå til innhold

Hvilke spill kunne DU tenke deg å sett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppfølger til Monkey Island

[Mange andre oppfølgere]

MI-serien er jo selvsagt bra, men det som skjer når grafikken blir for bra er jo at utviklerne ikke orker å lage et gjennomtenkt plott. Serien har bare blitt dårligere og dårligere, så hvorfor ikke stoppe mens leken er god?

 

Eneren og toeren - det var tider, det.

Visdommens ord!

Lenke til kommentar
Day of the Tentacle 2, men sannsynligvis ville et slikt spill aldri kunne leve opp til forventningene og alle ville blitt skuffet. Remake av alle de gamle point and click spillene fra lucasart med cell shading hadde vært konge.

DotT2 hadde gjort seg ja ;) Maniac Mansion-spillene er jo geniale. Må nesten fyre opp Day of the Tentacle her jeg nå :) Takk herren for SCUMM VM :D

Lenke til kommentar

1. en satanistisk god remake av FF VII, med et forbedret kampsystem (evt. helt nytt)! det hadde hvert noe det..

2. HL2 på xbox!

3. Remake av doom 1 og 2, med :)

4. fable 2, med støtte for live spilling..

5. Diablo 3 (evt. en remake av toern)

6. Baldurs gate 3 (mulighet for å velge flere raser, yrker og seff flere skills og weponary muligheter)

Lenke til kommentar

-Et ww2 FPS spill hvor du kan se det fra øynene til en tysker.

 

-Et FPS spill som skjer under ww1

 

-Warcraft 4

 

-Starcraft2

 

-Et spill somf.eks HL2, hvor du kan velge side fra starten av, f.eks Combine/Rebels, så du slipper å være på lag med de kvalmenede snille.

 

-Alien vs predator 3

 

-Medevil Total War remake

 

-et RTS spill basert på tempelridderen bøkene til Jan Guillou

 

-Mafia 2!

 

-Matrix RTS spill som minner litt om Dawn of war.

 

-(3d person shooter/rolle spill)=GTA online, hvor du kan være purk eller tyv/skurk

Endret av Do_the_Bender
Lenke til kommentar

hadde gjerne sett en remake av The Need For Speed, da EA ser ut til å være av den oppfatning at japanske über-styla biler er tingen. Aner ikke hvor mange timer jeg slo ihjel med det spillet og gjorde landevegen utrygg :cool:

 

Evt. kunne jeg tenke meg et bilspill med kun italienske sportsbiler, og da gjerne med god realisme, og ikke minst lyd. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Min største drøm er et spill som er en mellomting mellom rainbow six og counterstrike. Litt raskere spill hastighet enn ranbow six. Større fokus på teamplay og taktikk enn CS. Høyere realisme på våpnene, her suger etter min oppfatning både CS og ranbow six! Større mulighet til å customise våpnene. F.eks lyddempere som option på alle våpen, større utvalg i optikk: aimpont, acog, elcan osv. flere sniper rifler med større spennvidde i kaliberutvalg. Samtlige varianter av en type våpen f.eks M16 serien eller G36. Flere typer online play enn det er i dag F.eks team mot team, terrorist hunt, capture the flag, deathmatch og muligheten til å gjennomføre en mission som et team. Bedre støtte for voice over.

Langt større utvalg av ferdig designerte go codes. Muligheten til å integrere håndsignaler. Langt større mulighet til å gjøre taktiske endringer underveis f:eks mulighet til å tegne inn evt. personer eller mulige inganger på et kart som man når som helst kan vise til sine medspillere. Og til slutt LANGT større utvalg i våpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...