Gå til innhold

Hvilke spill kunne DU tenke deg å sett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett ww2 spill som omhandler en tysk soldats/gruppe(ala brothers in arms/cod) operasjoner under krigen.Kan nok virke provoserende på mange.Men de tyske soldatene kjempet jo for landet sitt de også.Ikkje misforstå meg her, eg gir nazismen non form for sympati her :w00t: Men dere skjønner?? håper noen andre er enige med meg.

 

BTW har ikkje lest ALLE sidene i dette topic, så ynskyld meg om dette har blitt nevnt lenger fremme :roll:

Lenke til kommentar

Det var dog STOOOOR forskjell på den gjennomsnittlige Wehrmacht soldaten og den gjennomsnittlige SS soldaten!

 

man kunne f.eks. ta med scener der gruppen man er med i (wehrmacht) ikke vil ta del i ting som SS gjør...

 

Jeg tror også definitivt at ett slikt spill (ev.t oppfølger til CoD elns) ville være toppers! (så hadde jeg ikke måttet plukke opp FI våpen hele tida heller ;))

Lenke til kommentar

Å lage et FPS spill basert på WW2 sett fra tysk perspektiv kunne blitt utrolig interresant. Men pga. dette er et litt følelsesladd tema tror jeg vi må se oss nødt til å vente til den genrasjonen som led under krigen er borte. Ellers tror jeg at det ikke bør baseres på erindringene til en SS soldat men heller en Wehrmark-soldat. Disse soldatene var ikke noe annet enn villedete ungdommer. Bare tenk dere alle Wehrmark soldatene som døde i Russland fordi det aldri kom forsyninger, og de sultet og frøs ihjel. Hadde et spill klart å blande Nazismens galskap med et par gripende historer fra villedede tyske ensigns tror jeg vi kunne fått en sterk opplevelse på FPS fronten.

Lenke til kommentar
Å lage et FPS spill basert på WW2 sett fra tysk perspektiv kunne blitt utrolig interresant. Men pga. dette er et litt følelsesladd tema tror jeg vi må se oss nødt til å vente til den genrasjonen som led under krigen er borte. Ellers tror jeg at det ikke bør baseres på erindringene til en SS soldat men heller en Wehrmark-soldat. Disse soldatene var ikke noe annet enn villedete ungdommer. Bare tenk dere alle Wehrmark soldatene som døde i Russland fordi det aldri kom forsyninger, og de sultet og frøs ihjel. Hadde et spill klart å blande Nazismens galskap med et par gripende historer fra villedede tyske ensigns tror jeg vi kunne fått en sterk opplevelse på FPS fronten.

akkurat :cry: Men som sagt over og i følgende poster så skjønner vi koffor det ikkje har blitt lagd spill av denne typen før.

Lenke til kommentar
Oppfølger til Monkey Island

[Mange andre oppfølgere]

MI-serien er jo selvsagt bra, men det som skjer når grafikken blir for bra er jo at utviklerne ikke orker å lage et gjennomtenkt plott. Serien har bare blitt dårligere og dårligere, så hvorfor ikke stoppe mens leken er god?

 

Eneren og toeren - det var tider, det.

Lenke til kommentar
Eneren og toeren - det var tider, det.

3eren er jo sjenial da... 4eren... not so good...

Enig. Kanskje de burde gått tilbake til pek-og-klikk?

Word up! :thumbup:

MI1 var bra, LeChuck's Revenge var enda bedre, The Curse of Monkey Island er uten tvil det beste MI-spillet. Escape from Monkey Island bar veldig preg av den nye grafikken, men det er langt ifra et dårlig spill. Historien er meget bra, men grafikken er uvant. Gamer.no var veldig fornøyd med spillet :D Det er relativt sikkert at det kommer et MI-spill til, og jeg kan ikke akkurat si at jeg ikke ser frem til det.

Lenke til kommentar
I et av spillene sier en eller annen "we've got a five game deal with LucasArts" :)

Det blir faktisk sagt i flere av spillene, blant annet Vodoo-dama i Escape from Monkey Island. Du drar i en av fingrene for å snakke med ho, og etter litt godsnakking kommer det frem at ho fortsatt møter Guybrush fordi hun har en "5-game deal" med LucasArts.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...