Gå til innhold

1 år på forumet!

Kenneth Dammyr

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hurra :w00t:

Fant ut at jeg i går fylte et år på forumet.
Vil bare rose alle og enhver for et fantastisk forum, hvor jeg har lært masse og fått fikset mange problemer.
Forhåpentligvis har jeg kanskje hjulpet noen også :thumbup:

Så får vi bare ønske alle nye medlemmer velkommen til verdens beste forum!

Party :w00t: Party :w00t:
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fyllte 1 år på forumet for ikke så lenge siden selv. ;)

^thomas^det er jo sykt! over 7000 poster på et år! :wow:

Edit: Postcounten min ville nok hadde nok vært en stor del større hadde det ikke vært for at jeg var uten pc i et halv år...

Endret av ehs5
Skrevet

Heisann. Jeg har vist fylt 1 år jeg også. Og... jeg har ikke akkurat slått rekorden i posting. Men det er ikke hvor mye du poster, men HVA du poster.

Dessuten, mesteparten av tiden på forumet tilbringer jeg i VB-delen, og den er mildt sagt inaktiv mesteparten av døynet. Det har tatt seg opp i det siste, men enkelte ganger kan det hende at siste besvarte tråd var flere dager siden.

Skrevet

Edit: Postcounten min ville nok hadde nok vært en stor del større hadde det ikke vært for at jeg var uten pc i et halv år...

Hehe, vet. :)

Tror imidlertid jeg er den mest aktive brukeren på forumet. Har seffølgelig ikke noe fasittsvar på dette, men jeg bare gjetter.

Skrevet

Hehe, vet. :)

Tror imidlertid jeg er den mest aktive brukeren på forumet. Har seffølgelig ikke noe fasittsvar på dette, men jeg bare gjetter.

Det tror jeg å! :)

Skrevet
Tror imidlertid jeg er den mest aktive brukeren på forumet.

Forresten, er det lenge siden du ble medlem-mod? Har ikke lagt merke til det før nå...

Skrevet

Ja, jeg ble bruker-mod i dag.

Foregår mye dårlig posting i spillekategoriene for tiden, så jeg har i hovedsak fått ansvaret for de kategoriene. :)

Ellers gode observasjoner.

Skrevet
Ja, jeg ble bruker-mod i dag.

Foregår mye dårlig posting i spillekategoriene for tiden, så jeg har i hovedsak fått ansvaret for de kategoriene. :)

Ellers gode observasjoner.

Får du noe for det? Eller er det bare for "gøy"?

Skrevet

Det er seffølgelig av egen interesse. :)

Skader ikke å ordne opp mens man først bruker halve dagen på å surfe igjennom innleggene man finner vet dere.

Skrevet
Det er seffølgelig av egen interesse. :)

Skader ikke å ordne opp mens man først bruker halve dagen på å surfe igjennom innleggene man finner vet dere.

Helt enig, jeg hadde gjerne vært en bruker-mod av egen interesse jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...