Gå til innhold

Post dine 3D Mark 05 scores her


Anbefalte innlegg

Hmm syns jeg fikk litt lite jeg nå iforhold til andre med 7800GTX...

 

http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1110996

 

Selv om jeg er fornøyd da.. men syns det var litt rart at jeg skulle få 1000 poeng mindre enn noen med nesten likt oppsett som meg?(se profil for oppsett)

 

 

Edit: Kan det ha noe med at på "Systemytelse" innpå Nvidia kontroll panelet så står den på Kvalitet?

Vis noen har tips til forbedring av Ytelse så kom med de(bortsett fra overklokking)

Høres ikke så galt ut det der Toxicman.Ved å kjøre på standar på skjermkort ligger vi andre ikke høyere enn deg.(vel å merke med samme cpu da).Det er CPU som "bremser" skjermkortet).

 

Edit:Du har 3700+ du,da burde du ligger rundt 8000.

Endret av TAS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm syns jeg fikk litt lite jeg nå iforhold til andre med 7800GTX...

 

http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1110996

 

Selv om jeg er fornøyd da.. men syns det var litt rart at jeg skulle få 1000 poeng mindre enn noen med nesten likt oppsett som meg?(se profil for oppsett)

 

 

Edit: Kan det ha noe med at på "Systemytelse" innpå Nvidia kontroll panelet så står den på Kvalitet?

Vis noen har tips til forbedring av Ytelse så kom med de(bortsett fra overklokking)

Høres ikke så galt ut det der Toxicman.Ved å kjøre på standar på skjermkort ligger vi andre ikke høyere enn deg.(vel å merke med samme cpu da).Det er CPU som "bremser" skjermkortet).

 

Edit:Du har 3700+ du,da burde du ligger rundt 8000.

Ja akkurat, noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
tbend:
Rart at jeg får 6819 med mye slappere klokket Gpu. Cpu er derimot på 4,1 da!

 

RAM en din bruker litt strammere timings (CL 2 vs 2,5), hvis du i tillegg har en ES cpu så kan nok det forklare forskjellen.

 

mvh r

std Prescott fra Netshop! ;)

 

Bare litt klokket, men skal ikke være så mye forskjell for det :dontgetit:

Lenke til kommentar
Bare litt klokket, men skal ikke være så mye forskjell for det dontgetit.gif

 

 

Prescott har 1MB cache - Nortwooden min 512K. Det er nok de 300 poengene tipper jeg. (Pokker og..:p )

 

mvh r.

 

Edit: :hmm: Ny prescott som jeg kanskje får opp i 4.2 - 4.3 + litt mer tweaking på gpu - skulle være mulig å runde 7K i '05? Snart begynner det å bli kaldere i lufta også!

Endret av roger_h99
Lenke til kommentar
Jeg fikk 7772 poeng med: AMD Athlon 3200+, XFX GeForce 6600gt, kingston 1024mb ram.

 

Er det bra?

I 3Dmark03 er det OK, men i 3Dmark05 (som denne tråden dreier seg om), er det umulig (i standar oppløsning/settings).

 

Edit: manglet parentes slutt :blush:

Endret av meeg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...