Gå til innhold

FAQ; hvorfor, hvordan modde Xbox. *Update: 230805*


Panter

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Du kan jo Google på Norske sider etter ordet modifisere og Xbox.

Dukker helt sikkert opp en del firmaer og privatpersoner som gjør slikt.

 

Men har den mulighet til å extende en Windows Mediacenter PC?

Kjenner bare til Xbox Mediacenter, som er et eget Mediacenter med mulighet for å streame fra iTunes share og Windows-share b.l.a.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 1 år senere...
er det noen måte å flashe bios på en hw-moddet (ikke chip) uten å kjøpe et av spillene med "hull" i?

 

Skjønner ikke spørsmålet. Er den moddet så trenger du vel ikke modde en gang til?

 

Når det gjelder softmodding så er det mulig å gjøre det uten å bruke spillene med hull i ja.

 

Link til hotswap-metoden: HER

 

Edit: Forresten er man nødt til å åpne konsollet for å bruke hotswap metoden. Det er ulempen med hotswap i forhold til gamesave metoden (som ikke krever at man åpner konsollet eller på andre måter bryter garantien) Fordelen med Hotswap metoden er at den er 100% gratis.

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar
er det noen måte å flashe bios på en hw-moddet (ikke chip) uten å kjøpe et av spillene med "hull" i?

 

Skjønner ikke spørsmålet. Er den moddet så trenger du vel ikke modde en gang til?

 

Når det gjelder softmodding så er det mulig å gjøre det uten å bruke spillene med hull i ja.

 

Link til hotswap-metoden: HER

 

Edit: Forresten er man nødt til å åpne konsollet for å bruke hotswap metoden. Det er ulempen med hotswap i forhold til gamesave metoden (som ikke krever at man åpner konsollet eller på andre måter bryter garantien) Fordelen med Hotswap metoden er at den er 100% gratis.

 

moddet som i loddet for å gjøre bios skrivbar. bios var ikke flash'et. men glem posten. jeg kjøpte spillet og nå er alt fryd og gammen. =)

Lenke til kommentar
lure på om det nån som har et netverkskort te xbox?

mitt røyk i dag og derfor ikke overføre en dritt fra PC-en til xboxn!

 

Nei men jeg har 3 defekte ;)

 

Noe sier meg at nettverkskortene på Xbox1 hadde en svakhet og hadde lett for å gå istykker når maskina ble noen år gammel.

 

Mitt råd: selg den og kjøp en litt nyere boks.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...