Gå til innhold

"We Fuck For Hw.no" Cs-Clan påmelding ;)


Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Vi er i utgangspunktet litt skeptisk i forhold til ting som arrangeres og organiseres helt uten at noen av oss i Gamer.no er involvert.

 

Dette avhenger naturligvis litt av hvordan det hele presenteres, og hva dere gjør ut av det, men i utgangspunktet er vi som nevnt skeptiske til at noen bruker vårt navn uten at vi har kontroll. Håper på forståelse for dette.

 

Vær oppmerksom på at jeg nå kun svarer på Gamer.nos vegne, da jeg ikke har noe med driften av Hardware.no å gjøre.

 

 

Fra en av gamer.no moderatorene.

Greit nok det... Venter og ser om vi blir kontaktet av noen moderatorer... Er ikke noe problem å fjerne "hw.no" fra navnet... Et navn er et navn som sagt... Vi kan likefullt samle spillere fra forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noe av det verste jeg noensinne har sett og bombe at dette kommer fra CS Spillere.

 

Men må si det var jævlig morsomt å lese "Ingen unødvendig Whine" .

 

Det vil si hvis man føler det nødvendig for å whine så er det tillatt ? haha ..faen kjørte brødskiva rett i halsen når jeg leste det var så dønn på kornet og da.

Linje med lav responstid var osså ganske bra syns jeg. Maken til kriterier cs spillerne stiller.

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar
Dere har fått lov til å bruker HW.no?

Tenkte nettop over saken ;) Regner egentlig med at det bør gå i boks... Er jo bare en counterstrike-clan FOR hw.no-brukere... Er jo utallige eksempler på lignende "kopiering" av "merkenavn", som ikke skaper problemer.. "Colaclanen" osv ;)

Forøvrig er dette jo dette ingenting vi kommer til å tjene penger på/utnytte kommersiellt.

 

RectumCleaner

Det er en clan for HW.no-forumbrukere(Faktisk ikke bare HW.no heller, da denne tråden er postet i Gamer.no's forum)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Noe av det verste jeg noensinne har sett og bombe at dette kommer fra CS Spillere.

 

Men må si det var jævlig morsomt å lese "Ingen unødvendig Whine" .

 

Det vil si hvis man føler det nødvendig for å whine så er det tillatt ? haha ..faen kjørte brødskiva rett i halsen når jeg leste det var så dønn på kornet og da.

Linje med lav responstid var osså ganske bra syns jeg. Maken til kriterier cs spillerne stiller.

Etter min mening finnes det "universelle regler" som definerer "nødvendig" og "unødvendig" whine...

 

Eksempel på nødvendig og etisk korrekt whine:

- Man skal spille 5on5, halvparten av det utfordrende laget møter ikke opp og det trekker ut en halvtime før det viser seg at dem andre er mix; og at playersene som mangler har pinga ut på IRC, og ingen har msn/mob-nr til dem.

- Teammates trekker seg 2 min før kampstart, eller et par runder inn i kampen.

 

Eksempeler på unødvendig whining:

- Whine når man blir TK

- Whine ved "luckyshot" fra motstander

- Whine knyttet opp mot at vi taper

- Whine når man blir blocked...

 

Så det så! :tease::innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...