Gå til innhold

Sprit i plastflasker


potetskrell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er lei av folk som synes å ha hørt noe av en kompis og sprer usanne fakta som om det var en selvfølge !!!!

 

Er du ikke sikker så hold kjeft... eller vær ydmyk i fremstillingen av dine kunnskaper

 

(ja, lugah.... tenker spes. på ditt utsag nå, men gjelder mange)

slapp av du, ikke tro jeg tar meg nær av ditt inlegg. Skrev liksom til slutt på det siste inlegget mitt at jeg ble litt usikker, dumt og lese!

Lenke til kommentar
  • 16 år senere...
On 9/26/2004 at 7:42 PM, Thlom said:

Det er klin umulig å framstille 96% i ett himkokaparat.

Hallo 2004, dette er 2020. I år så startet vi året med en pandemi. Norge gikk veldig kjapt tom for håndsprit (Om et par år så vil du se at slikt begynner å dukke opp på arbeidsplassen din). Veldig mange gikk da i gang med googling (søking, som altavista) av hvordan lage etanol. Det viser seg at i 2020 så kan man lage 96% med et bryggekar i plast, noen meter 12mm kobberrør, effektregulator, en grilltenner samt noe gjær, sukker og vann. Det er slutt på de tidene hvor hjemmebrent luktet en blanding av rumpe og ballesvette og du lå i fosterstilling i 2 dager etter inntak. Når kan hvermannsen lage dette på rommet sitt helt lukt og risikofritt og med hjelp av 2 meter kull så får man den reneste alkohol som man kan smøre sine smittebefengte hender med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...