Gå til innhold

GeForce 6800 LE


frodd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel. Har nå fått i hus mitt Gainward 6800LE og har startet testinga. Oppnådde 6730 3Dmarks 03 med alt på default. Har hørt noen si at de klarte 8000 men jeg vet ikke jeg..

 

3Dmark 03 sluttet å funke, dvs. det går ut til desktop og avslutter etter andre testen.

 

Gikk derfor over til 3Dmark 05. Der fikk jeg ca. 2000 med alt på default. Etter å ha skiftet drivere til 66.70. fikk jeg 2430 3Dmarks.

 

Prøvde meg deretter på litt overklokking. Har så langt greid 390/850 (Core/ram). Når jeg går høyere enn dette på Core så er det en eller annen automatisk funksjon som setter Core frekvensen ned til default igjen. Vet ikke hvorfor dette skjer. Tror jeg kan komme høyere med Ram frekvensen, men har ikke giddet lenger ennå. (Tar tid å stille 5 Mhz og så kjøre test igjen).

 

Har enda ikke fått noen artifacts i det hele tatt, men som sagt er det en eller annen funksjon som bremser corefrekvensen.

 

Kjører forresten Doom3 på high quality, 1024*768 og 4XAA. Funker bra. (Uten overklokking).

Lenke til kommentar
mener å ha sett et 6800 med 12 pipelines til 2595 et sted. dette er rå pris...

Kan det være dette? Gainward GeForce 6800 128MB DDR 2.8ns AGP, "Ultra/2100", Retail?

 

Hva blir forskjellen mellom LE-kortet og Ultra/2100 kortet?

Komplett hadde MSI NX6800 til 2595,-

 

Men den er satt opp til 2800 (?) nå og man får ikke kobberkjøleren. :/

 

Gainward 6800 LE-kortet er det røde til høyre på bildet.

 

Edit: URLulur.

Endret av LarsC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...