Gå til innhold

* SWG dagbok *


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har NS huntet i dag og møtte som vanelig Sliff- to ganger. KAN DU IKKE LA MEG VÆRE I FRED!!! :mad::p Er ikke sikker på om han AFK huntet NS men jeg hadde på følelsen at han AFK forfulgte meg.... :hrm:

 

Fikk noen Vibro Lancer og 1Quality Chrystal og 2 Good Chrystal.

og 300k 2h xp.

Kort log fra i dag men har liten tid

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Har NS huntet i dag og møtte som vanelig Sliff- to ganger. KAN DU IKKE LA MEG VÆRE I FRED!!! :mad::p Er ikke sikker på om han AFK huntet NS men jeg hadde på følelsen at han AFK forfulgte meg.... :hrm:

 

Fikk noen Vibro Lancer og 1Quality Chrystal og 2 Good Chrystal.

og 300k 2h xp.

Kort log fra i dag men har liten tid

Latterlig....

Hadde huntet NS siden server kom opp når jeg så deg!

Lenke til kommentar
Har NS huntet i dag og møtte som vanelig Sliff- to ganger. KAN DU IKKE LA MEG VÆRE I FRED!!! :mad:  :p Er ikke sikker på om han AFK huntet NS men jeg hadde på følelsen at han AFK forfulgte meg.... :hrm:

 

Fikk noen Vibro Lancer og 1Quality Chrystal og 2 Good Chrystal.

og 300k 2h xp.

Kort log fra i dag men har liten tid

Latterlig....

Hadde huntet NS siden server kom opp når jeg så deg!

2Ganger!!!! :nei: Har jo ikke vært en dag jeg har spilt og ikke sett deg. begynner å følge mitt gamle moto "Stop Forfølgelsen av de Paranoide".

 

EDIT:Btw ikke ta alt jeg skriver like alvorlig ;) som det virker som det er noen som gjør :p

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

Har sett Filmen "Gåten Jason Bourne" var litt skuffet, men var vel en greit oppfølger jeg og Jon ville gitt den en 3er.

 

EDIT: Var kanskje RL det der.... :dontgetit: Fikk ikke logget på i dag.Tenkte dere ville vite det. Bedre å vite mye enn lite :thumbup: eller noe i den dur

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

logg for i går og i dag:

 

kontaktet de som styrer med JTL, fått svar på hvorfor jeg ikke får spille jtl enda, de har satt igang med feilsøking og en løsning på problemet, får håpe de klarer å fikse det i dag, så jeg kan få startet å teste JTL før det er for sent :cry:

 

har snakket med en SCR og 2 DEV om problemet :whistle:

Lenke til kommentar
logg for i går og i dag:

 

kontaktet de som styrer med JTL, fått svar på hvorfor jeg ikke får spille jtl enda, de har satt igang med feilsøking og en løsning på problemet, får håpe de klarer å fikse det i dag, så jeg kan få startet å teste JTL før det er for sent :cry:

 

har snakket med en SCR og 2 DEV om problemet :whistle:

og du kommer til å måtte snakke med minst 10til hvis jeg kjenner SOE riktig.

BTW jeg kan ikke joine JTL betaen fordi jeg ikke er 18, noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar

kunne ikke noen ha sendt meg den install-fila som jeg skal ha gjennom swg sine sider??

 

til moderatorer: dette er ikke pirat-kopiering, da jeg har cd-key og har fått en mail fra swg om at jeg er akseptert som beta tester, de har også sagt at de har problemer med kontoer fra utlandet...

Lenke til kommentar
I dag har jeg: grindet fs xp i geo caven :D.

Satt opp safe house på alle buildable planets.

Kjøpt stun batong til alten min (253-254 dmg :D)

 

Bytter snart over til feign death templaten min i forberedelse :D.

ulovlige acklay bein ja... :hmm:

 

Fy fy ikke lure damage mitigation, det er bare tka som får lov til din snik :p

Lenke til kommentar

Det er ikke ulovlige acklay bein :D.

 

Har brukt store deler av dagen i Geo caven og prøvd å finne den forbaskede hermiten til hero questen på Tatooine. Har skaffet en ranger til morgen dagen da.

 

Så var jeg på en hyggelig tur med citrus og co til NS stronghold. Selvom et par stykker døde så var det morro og prate med gammle kjente fra NiS igjen.

Endret av John Abrahamsen
Lenke til kommentar
Det er ikke ulovlige acklay bein :D.

 

Har brukt store deler av dagen i Geo caven og prøvd å finne den forbaskede hermiten til hero questen på Tatooine. Har skaffet en ranger til morgen dagen da.

 

Så var jeg på en hyggelig tur med citrus og co til NS stronghold. Selvom et par stykker døde så var det morro og prate med gammle kjente fra NiS igjen.

så de hadde ikke, omvendte stats? :roll:

 

EDIT: Tihi, vifte med sin rare abstrakte orange/brune kule ting ^^ Whos your dad... ehm Hero(oftat) ?

Endret av So
Lenke til kommentar

Hadde en "norsk" hunt i går mesteparten fra NFR men noen ex-nisser også. Kommer til å fortsette med det.

 

Etterpå dro jeg quo Rodabas til Fort Krayt for å se etter noen krayts,

fant ingen så vi tok noen at-aster istedenfor. Etterhvert kom den en imp og ba oss vente for han skullle logge på mian en sin som var dark jedi knigth, men vi mistet Tef før han kom tilbake.Så når han kom løp han i sirkler rundt oss og spammet "lets figth" "lets get on it" hvert fjerde sekund.

Tipper han hadde Ad-Hd RL, eller var en helvetes god rolle spiller og hadde det ingame ;) .

Vi gikk ikke overt med det første, men etterhvert gikk quo og Rodabas Overt og jedi fortsatte å løpe rundt denne gangen med force run.

Jeg satt på min audi og så på, har sloss mot Dark Jedi Knigths før og trenger ikke mere decay som det er så jeg fortsatte å være Covert med Rez pakkene mine klare. Robas og Quo begynte å bli utolmodige på Jedien fordi han bare løp rundt( en gang fant an quos swoop som han brukte 4 runder på å ødlegge). Jeg begynte å lure på hvorfor han ikke ville sloss han hadde you mast drit lenge om det.Etter 2 minutter kanskje 8runder kom grunnen 3 Overts Imps.Jævla feiging tenkte jeg han turte ikke å sloss mot 3 Rebels alene!

Og en av disse kjipingene som kom var den så mye omtalte SLIFF-, jeg tuller ikke han kommer alltid eller er alltid der hvor jeg skal... Quo ble drept med en gang, mens rodabas holdt seg i live en god stund. Etterpå gikk jeg og rezet de, men da ble Jedien litt sur. Han satte opp en Covert Faction Scanner. Jeg fikk med en gang panikk men oppdaget etthervert at jeg ikke ble overt. Vet ikke om det var bug eller hva det var, men da var kult å kunne gå ifra de 4Impsene i live.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
Det er ikke ulovlige acklay bein :D.

 

Har brukt store deler av dagen i Geo caven og prøvd å finne den forbaskede hermiten til hero questen på Tatooine. Har skaffet en ranger til morgen dagen da.

 

Så var jeg på en hyggelig tur med citrus og co til NS stronghold. Selvom et par stykker døde så var det morro og prate med gammle kjente fra NiS igjen.

er i squill caven det da.... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...