Gå til innhold

X800XT PE AGP på lager innen 2005?


50_Øre

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er det andre som holder på å bli gale av å vente på å få x800XT PE AGP inn i maskina?

Kjøpte doom 3 for en stund siden og jeg håpet på å spille det med høy fps og god grafikk, men det ser ut til at jeg må vente enda lenger til skjer!

Nå har jeg ventet en god stund og pcutstyr.no hvor jeg har bestilt kortet fra har bare utsatt og utsatt lager datoen på kortet. :thumbdown:

Jeg vet at det var inne på noen webshopper for en god stund siden, men der var jeg for sen! Synes det er veldig rart at det tar så lang tid før det andre partiet med kort kommer.

Ser at PS DATA har x800xt PCI-E på lager, men jeg er en av de mange som fortsatt har AGP så det hjelper lite for meg!

 

Så hvis noen her vet eller finner ut noe om leverings satusen på x800 xt pe agp så hadde det vært fint om de kunne poste det her!

Endret av 50_Øre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

synes hele den greia med tilgang på skjermkort er latterlig. De kom i mai, ennå er mange av korta ikke tilgjengelig.Dette gjelder nvidia og. :thumbdown:

 

 

ps: en del av vitsen med pci-e kort var dvel at de skulle bli billigere? Kortet du nevner koster 5400kr. IKKE billig.

Endret av asad
Lenke til kommentar

haha kjipt det! fikk mitt Powercolor X800XT PE for ca 1 måned siden jeg! gjelder å følge med hos alle webshopene veit du! Fikk mitt fra komplett. Jeg sjekka daglig, og plutselig den 28. august eller når det var, så fikk de inn 50stk av dette kortet. De ble solgt ut på ca 1 dag! Så "I guess, me so lucky :p"

 

følg med hos diverse webshops, så kanskje du også blir en lykkelig eier av et eksemplar X800XT PE! ;)

 

mvh

THX

Endret av _THX_
Lenke til kommentar
haha kjipt det! fikk mitt Powercolor X800XT PE for ca 1 måned siden jeg! gjelder å følge med hos alle webshopene veit du! Fikk mitt fra komplett. Jeg sjekka daglig, og plutselig den 28. august eller når det var, så fikk de inn 50stk av dette kortet. De ble solgt ut på ca 1 dag! Så "I guess, me so lucky :p"

 

følg med hos diverse webshops, så kanskje du også blir en lykkelig eier av et eksemplar X800XT PE! ;)

 

mvh

THX

hva scorer du i 3dmark 03 og 01??

ta gjerne med maskinvaren din også :p

ville bare sammenligne med mitt x800 xt fra pc.

synes jeg får lite i 3dmarks :cry:

Lenke til kommentar
haha kjipt det! fikk mitt Powercolor X800XT PE for ca 1 måned siden jeg! gjelder å følge med hos alle webshopene veit du! Fikk mitt fra komplett. Jeg sjekka daglig, og plutselig den 28. august eller når det var, så fikk de inn 50stk av dette kortet. De ble solgt ut på ca 1 dag! Så "I guess, me so lucky :p"

 

følg med hos diverse webshops, så kanskje du også blir en lykkelig eier av et eksemplar X800XT PE! ;)

 

mvh

THX

Det er ikke alltid like lett å følge med, spesielt når det blir solgt på en dag!

Hvor mye kostet kortet ditt?

Lenke til kommentar
haha kjipt det! fikk mitt Powercolor X800XT PE for ca 1 måned siden jeg! gjelder å følge med hos alle webshopene veit du! Fikk mitt fra komplett. Jeg sjekka daglig, og plutselig den 28. august eller når det var, så fikk de inn 50stk av dette kortet. De ble solgt ut på ca 1 dag! Så "I guess, me so lucky :p"

 

følg med hos diverse webshops, så kanskje du også blir en lykkelig eier av et eksemplar X800XT PE! ;)

 

mvh

THX

Det er ikke alltid like lett å følge med, spesielt når det blir solgt på en dag!

Hvor mye kostet kortet ditt?

Det står på komplett.no at dei får x800xt pe innan 10 dager, men ingen stoler vell på det ;)

Endret av Zernick
Lenke til kommentar

Ja ja sant nok må være veldig kjipt for dere som venter :no: Jeg kjøpe mitt x800xt pe for 2uker siden (på netshop) :w00t::w00t:

 

Et Powercolor Radeon X800XT 256MB DDR3 AGP ATI X800XT, Plat. Ed., Backpack lim. ed. kjøpte jeg meg ,klokke gjøre det også bra klokke 582/585 (Kan anbefal til til folk som ser på x800xt pe)

 

Som sagt gjeld bare å følge med på webshop daglig så ser dere at det komme inn.

 

ps

 

Får 13.5k i 03 og 23.2k 01se for de som vil vet det.

 

pss

 

jeg betal 4995kr

 

her

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Backpack lim. ed. kjøpe jeg meg klokke også bra klokke 582/585 (Kan anbefal til til folk som ser på x800xt pe)

litt vanskelig å forstå..du mangler alt for mange "r"-bokstaver.

min pro @ xt klokker også veldig bra, hvis du har mer å si om klokke gå på www.overklokking.no for det var offtopic.. det er dette også.

 

ontopic: Kanskje du bør kjøpe deg en X800Pro i mellomtiden, for så å evt selge den og kjøpe x800xt når den har gått ned i pris og er mulig å kjøpe ;)

Lenke til kommentar
Ja ja sant nok må være veldig kjipt for dere som venter :no: Jeg kjøpe mitt x800xt pe for 2uker siden (på netshop) :w00t::w00t:

 

Et Powercolor Radeon X800XT 256MB DDR3 AGP ATI X800XT, Plat. Ed., Backpack lim. ed. kjøpte jeg meg ,klokke gjøre det også bra klokke 582/585 (Kan anbefal til til folk som ser på x800xt pe)

 

Som sagt gjeld bare å følge med på webshop daglig så ser dere at det komme inn.

 

ps

 

Får 13.5k i 03 og 23.2k 01se for de som vil vet det.

 

pss

 

jeg betal 4995kr

 

her

hmmmm......hva bruker du slags driver og sånt, jeg får bare 12k på 03 og 19,8k på 01. ut i fra de hardwarene du har skulle jeg få noe sånt jeg med, så jeg lurer på hva du har som jeg ikke har :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...