Gå til innhold

X800XT PE AGP på lager innen 2005?


50_Øre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

clue

jeg brukt cat 4,5 til 01 og cat 4.8 til 03 men du må klokke cpu din del mer får klare mer.

3dmark01se liker høy fsb og pass mhz.

Jeg ser at du har en p4 da regn jeg med at det er p4c ,og da er ikke 3,2ghz så mye 213fsb(regn til) du må opp i 230... ,mer få at får en bra score helst over 250fsb.

 

jeg kjørt 234*11 på amd xp2500 med 3.2.2.11 i ramtiming (har eb ram så derfor cas til 3 ) og da er ikke en p4c 3.0 @.213*15 (sånt jeg regn ut du har klokk tror jeg), noen bedre enn en xp 2500 @2574 sorry det er bare min påstand ;);)

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar

Jeg var en av de som klarte å bestille powercolor fra komplett. Men siden jeg hadde en stor bestilling liggende (mangla en dvd-brenner og prossessor) i to uker før de sendte den i posten, rappa de kortet fra meg! :cry: Sendte meg et jæ..... raid kort isteden. Går det ann!! :hmm: Tviler på det var "feil" fra deres side... Det er takken for å bruke 20 000 kr hos dem. Nå sitter jeg her pisst som f.. og venter til det skal snø i helv... og griser skal flyge før jeg får kortet mitt, som jeg heiv meg på telefonen for å sikre meg. Bitterheten vokser for hver dag og ...

 

Ja ja får vente jeg. Leksen som er lært er å få de til å sende det med en gang og at de skal dobbelsjekke leveransen før de sender den. x800 xt pe kortene er jo sjeldnere enn uran....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...