Gå til innhold

Realistisk Rally Spill til XBox


d0ppler

Anbefalte innlegg

Hei, har akkurat gått til anskaffelse av en XBox, og trenger sårt et rally spill. Det jeg har funnet ut er at jeg har et luksusproblem; Richard Burns Rally eller Rallisport Challenge 2.

 

Kan noen fortelle meg hva jeg bør velge?

 

Dette er mine viktigste kritterier

1. Realisme

2. Realisme

3. Karriære modus

4. Mulighet for å "tweake" bilen mellom fartsprøvene

5. Flerspiller mulighet (ikke LIVE)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørs jo ka du mener med karriere modus.. men det er sesong mode i RBR ihvertfall.

 

Flerspiller vet jeg itj no om. Men tweakinga i RBR er extremt vel gjort... du kan stille på sånn ca alt. Kartlesern er den beste noensinne, og spellet er extremt krevende når det gjelder kjøringa...

 

Det er nok ikkeno spørsmål... gå for RBR.

Lenke til kommentar
Han spurte etter et bilspill med realisme, glem Colin McRae-serien.

For et par måneder sida ville jeg sagt at Colin var valget, men etter Richard Burns entret scenen med sitt spill føles Colin egentlig ganske traurig. Ikke er "realismen" der mye morsom lenger heller...

 

Gå for Richard Burns Rally, det tar helt av! Har dog merket en del bugs i Xbox-versjonen og har hørt om andre som har hatt problemer også. Det går for det meste i å falle gjennom landskapet slik at du må bryte racet.

Lenke til kommentar
Han spurte etter et bilspill med realisme, glem Colin McRae-serien.

For et par måneder sida ville jeg sagt at Colin var valget, men etter Richard Burns entret scenen med sitt spill føles Colin egentlig ganske traurig. Ikke er "realismen" der mye morsom lenger heller...

 

Gå for Richard Burns Rally, det tar helt av! Har dog merket en del bugs i Xbox-versjonen og har hørt om andre som har hatt problemer også. Det går for det meste i å falle gjennom landskapet slik at du må bryte racet.

Nå er jeg ganske fersk på xboxfronten men er ikke meningen med hardisk i en xbox at man skal kunne laste ned patcher til spill? Dette bør jo være fikset i en patch synes nå jeg uten å vite noe mer om dette.

Lenke til kommentar
colin 2005 har kommet/kommer snart, og det skal vel være brukbart ifølge eurogamer og rewiredmind

Colin McRae var en stor skuffelse, dårlig fartsfølelse og det virker som om bilen "flyte" oppå veien. Rallisport Challenge 2 er fortsatt etter min mening best, selv om det ikke alltid er like realistisk. Godt fartsfølelse, og det at man føler at bilen faktisk kjører på veien, og ikke flyter oppå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...