XxClawxX Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 (endret) Hallais! Jeg har mekka en Tag/Spraypaint med programmet "Paint" og "Paint shop pro" men bilde ble litt sånn dårlig lagt med lite effekter Noen eksperter her som vil hjelpe meg litt å lage litt mer tøffe effekter på painten min eller ? Bare svar meg så sender jeg bilde til deg på PM eller noe hvis det virker da er. Eller foresten jeg har lagt den opp på nettet. Last den ned her. Endret 19. september 2004 av XxClawxX
XxClawxX Skrevet 20. september 2004 Forfatter Skrevet 20. september 2004 (endret) Kan laste den ned jeg.. Endret 20. september 2004 av XxClawxX
XxClawxX Skrevet 20. september 2004 Forfatter Skrevet 20. september 2004 hmm bare jeg som kan laste ned? prøv denne linken: http://www.freewebs.com/tnalliance/Claw-Spraypaint.zip
XxClawxX Skrevet 20. september 2004 Forfatter Skrevet 20. september 2004 (endret) hmm prøv nå da Claw_Spraypaint.zip Endret 20. september 2004 av XxClawxX
Bear^ Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Nye spraypaints er bra (må da være i WAD fil) men virker bare for dem som har e spraypaintene på maskinen. Resten får ikke se den perfekte spraypainten om de ikke har den rette WAD filen. Synd egentlig
Ostepølsa Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 hvilket program er det man bruker for å lage wad filer? hadde et hl logo creator program før, men det har jeg mista nå :/
XxClawxX Skrevet 20. september 2004 Forfatter Skrevet 20. september 2004 hvilket program er det man bruker for å lage wad filer? hadde et hl logo creator program før, men det har jeg mista nå :/ wally heter det
Ostepølsa Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 hvor kan jeg finne det? suger å bruke google
-Teddy- Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Noen eksperter her som vil hjelpe meg litt å lage litt mer tøffe effekter på painten min eller ? Jeg er ikke bra på å lage tags, men jeg har laget en til myself. Laster den opp i innlegget her. Taggen din er litt mørk syns jeg, svart og blå? Skriften kunne vært signalrød eller noe syns jeg. Hva med å legge på en klo? (Claw...) hvilket program er det man bruker for å lage wad filer? hadde et hl logo creator program før, men det har jeg mista nå :/ Bruk wally.
XxClawxX Skrevet 20. september 2004 Forfatter Skrevet 20. september 2004 Noen eksperter her som vil hjelpe meg litt å lage litt mer tøffe effekter på painten min eller ? Jeg er ikke bra på å lage tags, men jeg har laget en til myself. Laster den opp i innlegget her. Taggen din er litt mørk syns jeg, svart og blå? Skriften kunne vært signalrød eller noe syns jeg. Hva med å legge på en klo? (Claw...) Tja det der du sa nå med at jeg skulle legge til en "Klo" var litt tøft men det er det jeg trenger hjelp til Kan ikke med sånt.. Den der blåe fargen som er der går vekk når jeg setter den inn som tag på cs, synes det er litt tøft
-Teddy- Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Ok, så du bruker ikke fargetag, men sånn gjennomsiktig Hvorfor ikke farger? Slik som min? Bare ta en klo fra google og lim den inn og sett den der den passer
Claw_Server Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Ok, så du bruker ikke fargetag, men sånn gjennomsiktig Hvorfor ikke farger? Slik som min? Bare ta en klo fra google og lim den inn og sett den der den passer Kan jo prøve da. Men den der tagen din som du snakker så mye om, kan jeg se den?
Claw_Server Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Men sånn som den texten jeg har på tagen min er sånn 2D på en måte, jeg vil ha litt med 3D hvis du skjønner. Hvordan kan jeg gjøre dette? Som for eksempel det bilde du ser når du går inn på "HL Color Decal" på "Wally" programmet. Det bilde der er digg synes jeg Noe sånt er jeg på jakt etter. Leniz du kan finne wally her: http://cssprays.www-pros.com/downloads/wally_155b.exe
-Teddy- Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Jeg la med bilde av taggen min her jo: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2819553
Claw_Server Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Jeg la med bilde av taggen min her jo:http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2819553 å ja, hehe. trodde det var signaturen din.
XxClawxX Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Trenger enda hjelp da. Hallais! Jeg har mekka en Tag/Spraypaint med programmet "Paint" og "Paint shop pro" men bilde ble litt sånn dårlig lagt med lite effekter Noen eksperter her som vil hjelpe meg litt å lage litt mer tøffe effekter på painten min eller ? Last den ned her, lagt den som vedlegg. Claw_Spraypaint.zip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå