Gå til innhold

Nytt CS brett (Done)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det ikke mye som gjenstår av arbeid, en liten del av bygningen, kjelleren og et par inngangsmåter til så er det ferdig. Må også fikse litt med kasser og noen småting å gjemme seg bak på de åpne plassene av brette.

Setter herved en dato for en beta av brette. Skal jobbe som bare det og skal, merk skal, være ferdig Fredag 8.oktober. Tidspunkt settes ikke men det blir mellom kl 12 og kl 18. ;)

Skrevet

jeg kan med stor sannsynelighet skaffe en server for et døgn eller no på 100mbit linje for testing av brettet. kan bli morsomt å se brettet, prøvde meg litt på å lage map selv under cs 1.1 tiden :p

Skrevet

Jeg kan desverre ikke være med på noen del av testingen, har bare CS 1,6 LAN patchen, så jeg kommer meg ikke ut på nette med den. Gidder heller ikke investere i noe spill heller, for jeg er raka blak :p

Skrevet
Jeg kan desverre ikke være med på noen del av testingen, har bare CS 1,6 LAN patchen, så jeg kommer meg ikke ut på nette med den. Gidder heller ikke investere i noe spill heller, for jeg er raka blak :p

Legg mappet ut på forumet når du er ferdig, så tester vi det :)

Skrevet

Pass på å ikke ha for mye innegreier da, er ikke noe serlig det syns jeg, blir litt for mye closeups osv. Ha litt uteområder med noen små bygninger osv.

Skrevet
Pass på å ikke ha for mye innegreier da, er ikke noe serlig det syns jeg, blir litt for mye closeups osv. Ha litt uteområder med noen små bygninger osv.

Får se hva jeg planlegger. Som du ser er det et meget stort område som ikke er tilrettelagt ennå. Skal gjøre meg ferdig med selve hoved bygningen, og så sette opp layouten til det resterende.

Skrevet
denne mapså ser sjef ut :D ska ta og ligge oppe i awp tornet mye eg :D ta og legg ein beta ut som me kan prøve.. ser så sjef ut...:D:D:D:D

Beklager å måtte skuffe men det tårnet skal vekk. r_speeds bare på det resulterte i 867 w_poly, noe som IKKE er serligt bra :p

Men ta det med ro, der kommer en annen løsning på et tårn, bare vent å se :whistle:

Skrevet
...r_speeds ...

Altså, har ikke de fleste en grei pc nå for tiden? Trudde at man sluttet å passe på slikt for 2-3 år siden. Jeg har værtfall 100fps i alle maps :>

Skrevet
...r_speeds ...

Altså, har ikke de fleste en grei pc nå for tiden? Trudde at man sluttet å passe på slikt for 2-3 år siden. Jeg har værtfall 100fps i alle maps :>

Joda, men tenker hvis der er noen som ikke har en grei PC. Har vert på noen LAN hvor enkelte kom dregende på en gammel IBM maskin som ikke tålte så veldig mye, så jeg prøver å legge det litt tilrette til alle.

Foresten, kisen med IBM maskin var meg :blush:

Skrevet

Ser bra ut dette. Håper du ikke blir sur hvis jeg kommer med noen forslag

Ser at det er stor stemning for sniper tårn, :no: (noe som er mot min egen filosofi, mulig fordi jeg aldri har vært noe god til å snipe). Men det kunne kanskje vært mulighet får å plasere en balkong på endeveggen (under snipertårnet) som våre awp elskere kunne stå og more seg på.

Og så kunne du kanskje plasere noen hus eller andre hindringer som (steiner, skur, tønner, kasser etc) på den store plassen som folk kunne gjemme seg bak. Kan kanskje bli kjedelig i lengen med en stor åpen plass.

post-176-1097094446_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...