Gå til innhold

Bestilt Skjermkort! (var det et godt kjøp?)

PcT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Msi kortet har mye bedre kjøling enn Asus kortet,Dessuten bråker Asus kortet som et uvær!

Msi Kortet har Viftekontroller på siden av kortet for justering av hastighet på vifta...dette har ikke Asus så vidt jeg vet.

Må bare legge til at det også er mulig å åpne til 16 pipelines på 6800nu,hvis man er heldig.;)

Dette kan gjøres med Rivatuner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
eller nei? :roll:

16pipes på det andre kortet da :yes: asus 6800nu 128mb

Jeg håper ikke du sier det er 16 pipes på NON Ultra kortte til ASUS? Det er på GT-kortet med 128mb minne, dette sa ASUS England selv, da jeg ringte de i forrige uke ;)

Uansett, knallkjøp av kort!

Gjest Slettet-nQdjz0
Skrevet

Var det ikke mange som hadde problemer med og opne pipelines på et MSI kort?

Skrevet (endret)
æ syns ikke det va så got kjøp..:/

Fordi?

Øhøøø... Fordi kjøleren ikke er en referansekjøler fra nVidia, for det at det klokker mere. Og kortet lager alt for lite støy... Og prisen da... 2500,- Nei, vent heller til den stiger opp 1000,- før du kjøper... ;)

Neida... Vil gjerne høre hvorfor du synest det ikke er ett bra kjøp...

Endret av Prebo
Skrevet

Jeg går også i tanker om å kjøpe dette kortet hvis det passer til mitt hovedkort, som er Abit NF7-S v.2.0. Men er også opptatt av støy; hvordan er dette kortet på det punktet?

Og holder det med 300W PSU med to HD's og DVD-R i tillegg til skjermkortet?

Skrevet

fredriku: ja mente asus 6800gt 128mb ram ja ;)

fordi han med einstein bilde spurte om MSI kortet med 12 pipes var bedre enn det 6800 gt 128mb med 12 pipes :p

Skrevet

Jeg og har tenkt å kjøpe det kortet. Men så var det dette med strømfyrsyning som er nevt tideligere. Det står på komplett 350 W-strømforsyning, mens jeg bare har 300W :no: . Betyr det at jeg ikke kan bruke det kortet da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...