Gå til innhold

Har 600,- å svi av!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,17/09/2004 : 16:21]
[iC,17/09/2004 : 15:58]
Spar dem i en uke eller to og kjøp HL2 når det kommer.

Ehm, der mente du vel et år eller to?

HL2 kommer ikke om et år eller 2 :nei:

Tok i litt der da, mente selvfølgelig 3 :!:

Hahahaha... :D Vet aldri når det kommer.. Men nå skal det vel mye til for at noe skal gå gale.. Har troen jeg.. HL2 innen en måned eller 2 :yes:

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Det er kanskje greit å handle inn noe utstyr istedet for spill denne gangen?

 

Har handlet inn surroundanlegg (5.1) og go'musa (Microsoft Intellimouse Explorer 4.0) i stedet for spill, og det er investeringer jeg ikke har angret på. Så kan du heller finne frem et par gode spill du har fra før, og gå gjennom dem igjen. :yes:

Du kommer til og angre på kjøpet av musa! :(

Kjøpte den selv for mange måneder tilbake og på slutten "lagget" venstre museknapp.. Flere tilfeller det har skjedd..

 

MX1000 All the way! :D

Lenke til kommentar
Det er kanskje greit å handle inn noe utstyr istedet for spill denne gangen?

 

Har handlet inn surroundanlegg (5.1) og go'musa (Microsoft Intellimouse Explorer 4.0) i stedet for spill, og det er investeringer jeg ikke har angret på. Så kan du heller finne frem et par gode spill du har fra før, og gå gjennom dem igjen. :yes:

Du kommer til og angre på kjøpet av musa! :(

Kjøpte den selv for mange måneder tilbake og på slutten "lagget" venstre museknapp.. Flere tilfeller det har skjedd..

 

MX1000 All the way! :D

Off topic: Jeg har hatt den musa i...hmmm...kan ikke huske når jeg kjøpte den engang, men det er rimelig mange månder siden. Har ikke hatt noen problemer whatsoever

Lenke til kommentar
Og det fine med play.com er at de sender hver vare hver for seg,så hvis du bestiller 2 spill på tilsammen 300 kr slipper du å betale toll fordi hver pakke blir under 200 kr som er tollgrensa....Litt dårlig forklart men men.

Med mindre en oppvakt person på postterminalen ser at det kommer 4 pakker fra samme avsender til samme adresse på samme dag, legger 2 og 2 sammen og begynner å bruke de små grå.

 

Har skjedd meg :thumbdown:

Lenke til kommentar
Og det fine med play.com er at de sender hver vare hver for seg,så hvis du bestiller 2 spill på tilsammen 300 kr slipper du å betale toll fordi hver pakke blir under 200 kr som er tollgrensa....Litt dårlig forklart men men.

Med mindre en oppvakt person på postterminalen ser at det kommer 4 pakker fra samme avsender til samme adresse på samme dag, legger 2 og 2 sammen og begynner å bruke de små grå.

 

Har skjedd meg :thumbdown:

Har de egentlig lov til det da? I og med at det tross alt ER fire separate pakker liksom... høres veldig dumt ut hvertfall :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...