Gå til innhold

Har 600,- å svi av!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her må du tenke kvalitet. Far Cry er glimrende jungelaction som passer de fleste karer som liker å pepre bly i spreke marinesoldater i tropiske omgivelser.

 

Ellers kan du selvfølgelig satse på en av de kommende stortitlene som sikkert ikke skuffer, nemlig GTA San Andreas og Half-Life 2...

Det finnes jo mange kvalitetsspill til en billig penge nå om dagen da...

Lenke til kommentar
Her må du tenke kvalitet. Far Cry er glimrende jungelaction som passer de fleste karer som liker å pepre bly i spreke marinesoldater i tropiske omgivelser.

 

Ellers kan du selvfølgelig satse på en av de kommende stortitlene som sikkert ikke skuffer, nemlig GTA San Andreas og Half-Life 2...

Det finnes jo mange kvalitetsspill til en billig penge nå om dagen da...

Planetside, blant annet!

På Norli på det lokale kjøpesenteret her nede i gata, finner man det nevnte spillet til 100kr!!!!! :dribble:

Man må jo betale månedlig, etter en 30 dagers trial, men allikevel da!

100kr er faen ikke mye!!! :w00t:

Lenke til kommentar
[iC' date=21/09/2004 : 11:20]
Her må du tenke kvalitet. Far Cry er glimrende jungelaction som passer de fleste karer som liker å pepre bly i spreke marinesoldater i tropiske omgivelser.

 

Ellers kan du selvfølgelig satse på en av de kommende stortitlene som sikkert ikke skuffer, nemlig GTA San Andreas og Half-Life 2...

Det finnes jo mange kvalitetsspill til en billig penge nå om dagen da...

Planetside, blant annet!

På Norli på det lokale kjøpesenteret her nede i gata, finner man det nevnte spillet til 100kr!!!!! :dribble:

Man må jo betale månedlig, etter en 30 dagers trial, men allikevel da!

100kr er faen ikke mye!!! :w00t:

Spiller du Planetside?

Kjøpte det for en og en halv uke siden og fram til WoW blir det kun dette og Rome:TW :love:

Lenke til kommentar
[iC,21/09/2004 : 11:20]
Her må du tenke kvalitet. Far Cry er glimrende jungelaction som passer de fleste karer som liker å pepre bly i spreke marinesoldater i tropiske omgivelser.

 

Ellers kan du selvfølgelig satse på en av de kommende stortitlene som sikkert ikke skuffer, nemlig GTA San Andreas og Half-Life 2...

Det finnes jo mange kvalitetsspill til en billig penge nå om dagen da...

Planetside, blant annet!

På Norli på det lokale kjøpesenteret her nede i gata, finner man det nevnte spillet til 100kr!!!!! :dribble:

Man må jo betale månedlig, etter en 30 dagers trial, men allikevel da!

100kr er faen ikke mye!!! :w00t:

Spiller du Planetside?

Kjøpte det for en og en halv uke siden og fram til WoW blir det kun dette og Rome:TW :love:

Nei, akkurat nå har jeg 0.000kr på kontoen min :(

Men de har mange eksemplarer igjen og dette er ikke akkurat noen stor by, så det er absolutt ingen fare for at de blir utsolgt før om ei god stund!

(Dessuten så har de ligget der ei stund nå)

 

BTW: Til deg med Wolverine bildet, den Norli butikken jeg snakker om ligger på en plass som heter Levanger, og ligger 8mil nord for Trondheim, så det er bare å belage seg på en langt tur! :p

Lenke til kommentar
Send meg en PM om du begynner da. Du også Wolwerine.

 

Det er helt sikkert plass til dere i Outfiten min (på new conglomerates side), mange hyggelige personer der ;)

Det skal jeg, vettu!

Selv om det blir ei stund igjen til jeg kommer til å prøve det, da jeg nettop har kjøpt Conan, og CoD:UO og SW: Battlefront skal inn i hylla mi!

Men jeg skal nok kjøpe det!

I allefall om jeg får stipendet mitt snart! :thumbup:

Lenke til kommentar
[iC,21/09/2004 : 16:46] BTW: Til deg med Wolverine bildet, den Norli butikken jeg snakker om ligger på en plass som heter Levanger, og ligger 8mil nord for Trondheim, så det er bare å belage seg på en langt tur! :p

:cry::cry::ermm::no: send det til meg da vel :p

Eller om jeg skulle komme på OsloLAN da, men det tviler jeg på...

EDIT: Skal på den butikken om et par dager, så da kan jeg ta et bilde, bare for å plage deg! :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Spar de pengene til GTA San Andreas som ikke kommer om alt for lenge.. <o,O>  Eller Pro Evolution soccer 4 Du burde titte på den utgivelsesdatoen som Gamer.no har laget kanskje du finner noe kule spill som kommer løpet av de neste ukene.. peaceout... ^^

Regner med at trådstarter vil ha spill til pc siden han spør i pc forumet. San Andreas er ikke akkurat like rundt hjørnet... hvis man da tenker på at det er 3 årstider til det kommer

Endret av halola
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...