Gå til innhold

Har 600,- å svi av!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=17/09/2004 : 16:21]
[iC,17/09/2004 : 15:58]
Spar dem i en uke eller to og kjøp HL2 når det kommer.

Ehm, der mente du vel et år eller to?

HL2 kommer ikke om et år eller 2 :nei:

Tok i litt der da, mente selvfølgelig 3 :!:

Mener å ha hørt att det kommer om 3 år ja.

 

Men fra spøk til alvor

 

Hva var vitsen med det innlegget? :roll:

Lenke til kommentar
Vent noen dager på nermere informasjon fra Vivendi angående Half-Life 2. :)

Tror nok heller at det vil ta ei UKE før vi hører noe, og da vil Valve si "Vi har fått tilbake HL2 fra Vivendi, og vi er fornøyd med produktet, og vil ikke forsette utviklingen, men slippe det ut innen noen dager...NOT! HAHA! Lurte dere! teite spill-nerder! kom dere tilbake på jobb! Vi lagde aldri HL2! Vi bare lagde en haug med benchmarks for å lure dere! Vi hadde tenkt å fortelle dere om spøken i April 2005, men dere sutra for mye, så vi fortalte dere det nå! Ædda bædda! grav dees egen grav, HL2 fans! :!: "

 

_LITT_ overdrevent, men dere forstår poenget mitt? ;)

Lenke til kommentar
[iC' date=17/09/2004 : 17:14]
Vent noen dager på nermere informasjon fra Vivendi angående Half-Life 2. :)

Tror nok heller at det vil ta ei UKE før vi hører noe, og da vil Valve si "Vi har fått tilbake HL2 fra Vivendi, og vi er fornøyd med produktet, og vil ikke forsette utviklingen, men slippe det ut innen noen dager...NOT! HAHA! Lurte dere! teite spill-nerder! kom dere tilbake på jobb! Vi lagde aldri HL2! Vi bare lagde en haug med benchmarks for å lure dere! Vi hadde tenkt å fortelle dere om spøken i April 2005, men dere sutra for mye, så vi fortalte dere det nå! Ædda bædda! grav dees egen grav, HL2 fans! :!: "

 

_LITT_ overdrevent, men dere forstår poenget mitt? ;)

:!: hehehe........

Lenke til kommentar

Problemet er at jeg ikke har noen spill nesten. Bare noen drit spill fra den gamle pcen, som Sim city 3000, Transport tycoon (en klassiker) osv...

 

Så å kjøpe utstyr, blir vel ikke aktuelt med det samme. Dessuten har jeg en MX510 og et tilkoblet hjemmekinoanlegg som jeg er veldig godt fornøyd med.

Endret av jolleguten
Lenke til kommentar
Problemet er at jeg ikke har noen spill nesten. Bare noen drit spill fra den gamle pcen, som Sim city 3000, Transport tycoon (en klassiker) osv...

 

Så å kjøpe utstyr, blir vel ikke aktuelt med det samme. Dessuten har jeg en MX510 og et tilkoblet hjemmekinoanlegg som jeg er veldig godt fornøyd med.

Okay... du trenger vel ikke noe annet utstyr da nei ;)

 

Skal vi se...spill jeg tror du kanskje vil like;

- GTA: Vice City til £9,99 på Play.com

- Warcraft III: RoC til £9,99

- Age of Mythology til £14,99

- No One Lives Forever 2 til dumpepris (£4,99)

- Starcraft + BroodWar til £7,99

- Prince of Persia: The Sands of Time til £9,99

 

Dette her var bare noen relativt billige spill, som du vil kunne få mye glede ut av. Totaltprisen for alle 6 spillene blir £57,94, noe som vil tilsvare rundt 750 norske kroner. Så kan du jo ta matematikken, og regne det til at du faktisk kan få 5 - FEM - kvalitetsspill, for de 600 kronene dine ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...