Gå til innhold

Noen Grandi-slaver her?

vanilla ice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hello, my name is Øystein and i am addicted to grandis. It's been 2 hours and 31 minutes since my last bite.

(venter spent på om noen skjønte pointet)

Endret av Hyrlen
Skrevet
BIG ONE CLASIC MED EKSTRA OST!

grandis is teh suck, big one is teh win!!!!111oneooneenoeo

"ok" :roll:

"ok" = jeg-skjønnte-ikke-at-alle-utropstegnene-og-fjortis-språket-var-en-dårlig-spøk ??

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Spiste nettopp to stk grandi, og det holder for meg.

Skrevet (endret)

grandiosa.jpg Her er ett bilde av skjønnheten :love:

Edit: Og til de som sier at *Grandis* er en smakløs freesby. Hva me å "kryddre" med ketshup, piffi og en iskald cola med isbiter :dribble:

Endret av Gnomenz
Skrevet (endret)
Noen som husker sin første Grandis...?  :love:

Det er en god stund sia. Må ha vært da jeg var 5 år eller noe. Altså 12 år siden. Og etter det har jeg hatt Grændis stort sett hver lørdag ++. Lurer på hvor mange det har blitt gjennom tidene. Tror jeg hadde blitt flau hadde jeg fått vite det :blush:;)

Endret av Gnomenz
Skrevet

Min første pizza spiste jeg sommeren i 77' :D Husker at pappa hadde vært på kurs en god stund, og når han kom hjem hadde han med en eller annen frossenpizza som mamma stekte i ovnen. Tror det må ha vært noe Italienske greier, liten diameter og veldig tykk bunn. Jeg kan huske det var spennende greier!

Grandis spiste jeg første gang i 84', men det var ikke før 86' det virkelig tok av! Jeg begynnte på gymnas, flytta på hybel, og spiste Grandis til middag nesten hver dag! :love:

Kostet rundt 29,90 hvis jeg husker rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...