Gå til innhold

lære meg cs mapene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om det er noen som vet om noen sider hvor jeg kan lære meg mapene... altså hva alle stedene heter og sånn??? og evt. smarte taccs til banene også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg lurer på om det er noen som vet om noen sider hvor jeg kan lære meg mapene... altså hva alle stedene heter og sånn??? og evt. smarte taccs til banene også?

Lære mapsene? Smarte taccs? Spill mye så lærer du brettet, for å lære taccs ser du bare på hvordan noobs og pro's spiller. Ikke gjør det en noob gjør men gjør heller det en pro gjør :yes:

Skrevet

taccs lærer du av å se på demos av gode claner eller så kan du finne på taccs selv... :yes:

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Viss du skal vite hva de forskjellige plassene heter er det bare å spørre vell ? ;) Jeg har et oversiktsbilde over de_dust2 som viser hva de forskjellige plassene heter. Kan legge det ut senere.

Skrevet

Spill, spill, spill, spill og atter spill! :)

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet (endret)

Her er et bilde med navnet på de forskjellige plassene @ de_dust2

post-176-1095352585_thumb.jpg

Endret av Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

ja bare spillog gå gjennom banene mange ganger og spill på demlenge så begynner du å bli vant til dem. Det var det jeg gjorde før. Har slutta å spille cs

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Gadd ikke å legge de inn selv, så jeg bare tok noe ferdig-greier. Bare å oversette dem til norsk da :--P

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

En enkel forklaring:

B2 = Nærmest CT-spawn.

B1 = Lengst fra CT-spawn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...