Jump to content
Sign in to follow this  
ZeroFlameX

Duke nukem forever

Recommended Posts

Duke Nukem forever har jo vært planlagt siden gud vet hvor lenge siden, så det kommer en gang innen de neste 10 år. Og vi kan forvente oss at det blir heftig og mange kjappe morsome komentarer.

Tipper at det blir kjøpt opp av EA og får tre tilleggspakker. Og at det blir lagd to dårlige spin-off-filmer av det. (Ja, jeg vet at Duke-karakteren er bygd på filmfigurer).

Håper det blir SKIKKELIG digg. Har først nå egentlig hørt mye om det, før nå. Mine forventninger er meget stor til dette spillet, så jeg blir velg ganske skuffet når det en gang kommer ;)

Tipper at det blir kjøpt opp av EA og får tre tilleggspakker. Og at det blir lagd to dårlige spin-off-filmer av det. (Ja, jeg vet at Duke-karakteren er bygd på filmfigurer).

:!: :!: :!:

Meget bra!!! :p

Har faktisk lest et sted at det skal kanksje komme en Duke nukem film. Men om det bare er spekulasjoner vet jeg ikke.

Men mine forventninger til duke nukem forever er at det blir like grensesprengende som duke nukem 3d var i sin tid. :cool:

Rykter går på at spillet kommer en gang mellom 2005/2006..

Rykter er akkurat det ordet sier: nemlig rykter! Og av alle steder så er spillverden den siste plassen en bør lytte til slikt :) DKNDK! (Det kommer når det kommer :p)

jeg er så lei av DNF at jeg ikke gidder å glede meg til det lengre... Det er jo bare legendarisk hvordan de maser om at spillet skal komme.. Kan de ikke bare innrømme at det aldri blir noe av det?

Rykter går på at spillet kommer en gang mellom 2005/2006..

Rykter er akkurat det ordet sier: nemlig rykter! Og av alle steder så er spillverden den siste plassen en bør lytte til slikt :) DKNDK! (Det kommer når det kommer :p)

Det er jeg fullt klar over, men det er lov å håpe :wee: