Gå til innhold

The Sims 2 omtaler ute!


Anbefalte innlegg

Alt for få Items / møbler i 2ern:( skuffende men resten er bra så langt! litt lang loading

Items og møbler er jo noe som det kommer mere av etterhvert. Det er jo litt av konseptet med Sims at brukerne selv lager og legger ut nye ting på nett pluss at det kommer morsomme overraskelsespakker fra Maxis som legges ut på nett.

 

Expansion packs kommer det sikkert flere av, det er jo disse som har gitt The Sims et så langt liv. :yes: Det koster penger men blir ikke mye fordelt på alle timene jeg har spilt, mye billigere enn kino og filmleie ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er mye mer laidback og simmene klarer seg for det meste på egenhånd når det gjelder spising, soving og toalettbesøk. Men det som er i stedet er at Simmene er styrt av Wants and Fears. De har ønsker som du kan oppfylle og da får du belønninger, f.eks pengetrær eller solbriller som gjør deg uimotståelig. De har også ting de frykter, f.eks at ektefellen/barna dør, at de kommer for sent på jobben etc. Hva de vil ha og hva de er redd for kommer an på hvilken type sim det er.

 

Det er 5 typer: Romantikk, Familie, Penger, Popularitet og Kunnskap.

 

Jeg gleder meg en hel haug!

Lenke til kommentar
Jeg spillte eneren litt da det kom, ble så frustrert over at alt var så rutinert, jobbe, sove, jobbe, sove, jobbe sove osv... Er det mer laid back i toeren?

Jeg synes spillet er like irriterende som det første. Må hele tiden passe på at simmene spiser, driter, dusjer og sover :thumbdown: Mulig det er noe jeg gjør feil, men jeg ble lei av spillet etter en time.

Men før jeg gikk lei klarte jeg å få en av simmene mine til å bli en homofil festløve, og etter altfor mye festing, så døde han av utmattelse. Jeg klarte ikke å få fyren i seng, han sovnet alltid på veien :lol:

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...