Gå til innhold

Hva gjør de forskjellige cheats?


Anbefalte innlegg

:lol: Har aldri brukt cheats jeg, NEVER EVER, men lurer faktiskt på om jeg skal teste wh litt for å sjekke hvordan fienden beveger seg når jeg skyter på dem; ikke misbruke cheaten!

Er det mulig? du vet jo når folk kommer og hvor de er! reaksjonen er jo SINNSYK hvis du vet akkurat når de kommer :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flashhack: Du blir ikke flasha

Smokehack: du ser ikke smoke

Whitewalls: Alle veggene er helt hvite for å se fienden bedre.

Overbright: Alt er lyst, så du ser alt bedre.

ESP: Du får info om hvor fienden har gått, hp han har, ammo,våpen osv.

Når man har wallhack aktivert, er det ikke sånn da at man ikke blir flashet eller smoket?

Lenke til kommentar
bare lurer på hvfor i F den dirringa kommer når du kun bruker wallhack ! er sykt irriterende ! fordi da blir du ferska med en gang

mener du liksom når siktet ditt hakker skikkelig? for en gang jeg spillte public, var den en som mente jeg juksa fordi våpnene mine rista mer en vanlig(jeg kunne ikke se det selv) :!: . har jo aldri brukt en eneste cheat...

 

men har sett flere ganger at på noen spillere så rister huden dems veldig, når jeg ser på i første person.

Lenke til kommentar

men SI hvorfor cheats = warez ? eller må jeg spørre moderator !? Cheats ser ikke jeg som warez, no cd crack er warez ! warez er orginal filer som er rippet og delt utover til folk som egentlig ikke skal ha det ! SOM F.EKS. NO CD CRACK !

 

Jeg aner ikke hvordan du kan si det, men sier moderator noe annet har du dritti deg ut ! ;)

 

uttal deg heller på en mer høfflig måte en å ramble helt av lasset !

 

men som sagt..Cheats gjør det meste !

 

alle har forskjellige synspunkt på det !

 

jeg forstår godt at cheats er "ULOVELIG", men kan ikke sammenlignes med "WAREZ" på noen måte etter min mening !

 

Edit..

 

Joltiare, som jeg sier ! alle har forskjellige syn på cheats ! jeg er ikke noe CS fan, spiller sjeldent CS ! og slik er verden, er bestandig noen som cheater ! og når du kanskje ser jeg har slettet det forigge innlegget, kunne det vel kanskje komme ut av verden !

 

Synes vi kan legge denne "lille" off_topic diskusjonen bak oss nå ! jeg er ferdig med den, så dere behøver ikke å kommentere det jeg har skrevet noe videre !

 

beklager, men alle er forskjellige med synet på cheats, noen synes det er feigt, dumt, artig for den saks skyld !

 

fra nå av er jeg ferdig med denne topicen, håper dere også er det

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

Lucas moderatorer er ikke som guder, mange moderatorer er sikkert dumme og. No offence til hvem som helst mod som leser dette her heh.

 

I end user licence agreement som kommer spillet står det at du ikke har lov til å bruke 3rdje parts prorgammer til å skifte spillet.

Hvis cheat ikke var brudd på end user agreement som ALLE må klikke "yes i read and agree" på kunne ikke Valve ha bannet de som cheatet.

 

Men det er ikke ulovlig i den grunnen at du kan få noen stor straff på det. Valve kunne ha saksøkt deg og vunnet i retten hadde de giddet det, men isteden bare banner de folk fra nettverket.

 

Og lucas det at du cheater å forteller om det her syntes jeg er helt latterlig, du sier "bruker aldri cheats når ingen andre gjør", for så å annonsere at "hvis noen vil ha cheat bare pm meg!!".

Da tar du det ikke veldig alvorlig syntes jeg.

 

Pluss du skriver som en fjortiss. HAheha.

Lenke til kommentar

ja, men kommer helt ann på om noen recorder deg og tar vare på steamID og sender inn til stem el Valve..!

 

Jeg synes selv om at jeg har cheatet at det blir dønn kjedelig, jeg har cheater la meg se..5 ganger og har kun brukt 25min med cheat på cs av alle timene !

 

Målet mitt er ikke å blir kjent for "han der cheater" etter det jeg har skrevet her

for å være ærlig testet jeg min første cheat for 5 dager siden ! spiller nå public UTEN å cheate seff !

 

du blir lei det, andre blir lei det, du taper penger på det ! :)

Lenke til kommentar
:lol: Har aldri brukt cheats jeg, NEVER EVER, men lurer faktiskt på om jeg skal teste wh litt for å sjekke hvordan fienden beveger seg når jeg skyter på dem; ikke misbruke cheaten!

Er det mulig? du vet jo når folk kommer og hvor de er! reaksjonen er jo SINNSYK hvis du vet akkurat når de kommer :roll:

Litt misbruk blir det jo uansett, men jeg vil ikke stå og skyte alle igjennom veggene, bare se hvordan de beveger seg, seff skyter jeg de raskere når de kommer frem, men jeg vil ikke misbruke den sånn skikkelig. Prøve litt på LAN, for der er det vel ikke VAC? Kan være CD, men ikke VAC vel? Eller? Hvis noen bare setter opp en helt vanlig server, vil det bli noe VAC greier da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...