Gå til innhold

Er det mange her som spiller CS:Source?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cs: source?

Er det første cs som kom, eller er det noe som kommer.. Følger ikke helt med i cs-verden lenger, da jeg har spillt det siden tidens morgen. :roll:

cs : s er det nye cs, ikke en update, men en helt ny cs, du kan godt kalle det cs 2.. Spillet bruker den samme grafikkmotoren som HL2 og er derfor en kraftig forbedring både fysikk- og grafikkmessig.. CS : S fullversjon kommer med HL 2, akkurat som vanlig cs kom med HL... :)

Lenke til kommentar
Cs: source?

Er det første cs som kom, eller er det noe som kommer.. Følger ikke helt med i cs-verden lenger, da jeg har spillt det siden tidens morgen.  :roll:

cs : s er det nye cs, ikke en update, men en helt ny cs, du kan godt kalle det cs 2..

Nei, det kan du ikke. CS:S er ikke en 2.0 versjon av cs. Den er fortsatt i versjon 1.6 :mad:

Lenke til kommentar

CS:S er CS2 ja, beta riktignok. Helt ny engine, dog har de prøvd å få feelingen til å virke så nære den gamle motoren som mulig. Noe jeg synes er bra, ettersom spillbarheten i half-life engine er dens store fortrinn.

 

Alle Valve-utgitte spill under half-life2 engine kommer antagelig til å hete :Source - Utviklingen av Day of Defeat: Source er allerede kommet godt igang, og dette er det store spillet jeg gleder meg til.

Lenke til kommentar
CS:S er CS2 ja, beta riktignok. Helt ny engine, dog har de prøvd å få feelingen til å virke så nære den gamle motoren som mulig. Noe jeg synes er bra, ettersom spillbarheten i half-life engine er dens store fortrinn.

 

Alle Valve-utgitte spill under half-life2 engine kommer antagelig til å hete :Source - Utviklingen av Day of Defeat: Source er allerede kommet godt igang, og dette er det store spillet jeg gleder meg til.

*Kremt* http://www.csnation.net/view.php/cssource/faq/cs2.csn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...