Gå til innhold

2004 Presidential Election


Hvilken kandidat ville du stemt på om du hadde muligheten?  

282 stemmer

  1. 1. Hvilken kandidat ville du stemt på om du hadde muligheten?

    • John Kerry (Democrat)
      141
    • George Bush (Republican)
      39
    • David Cobb (Green)
      9
    • Michael Badnarik (Libertarian)
      4
    • Michael Peroutka (Constitution Party)
      1
    • Ralph Nader (Independent)
      40
    • Annen
      5
    • Ville frastått fra å stemme
      28
    • Vet ikke
      15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Stort sett alt jeg vet om Nader fikk jeg vite gjennom The Late Show for noen dager siden, da Nader var gjest. Han virket jo oppegående nok, han. Men det er umulig å danne seg et skikkelig bilde av folk kun basert på et slikt program, det hadde vært interessant å lese kritikk av han i mediene. Men forventer egentlig ikke at norske medier skal vise Nader særlig interesse, når han atm er så "ubetydelig."

Lenke til kommentar
Men na har jeg stemt.

Stemte Nader.

:tease:

Hahaha :D

Tipper det var mange som fikk seg en overraskelse der :thumbup:

Egentlig ikke, siden Seixon hele tiden har gjort det klart at han ikke er Bush fan, selv om han forsvarer ham. (Og gjør man det er man bushsleiker her på forumet.) Ralph Nader er sikkert en kjernekar han. Sitter likevel med den følelsen at Seixon er blitt litt drevet vekk fra Kerry og demokratene etter å debattert her og sikkert mange andre plasser. Og med seg selv.

Endret av fjotten
Lenke til kommentar
Stort sett alt jeg vet om Nader fikk jeg vite gjennom The Late Show for noen dager siden, da Nader var gjest. Han virket jo oppegående nok, han. Men det er umulig å danne seg et skikkelig bilde av folk kun basert på et slikt program, det hadde vært interessant å lese kritikk av han i mediene. Men forventer egentlig ikke at norske medier skal vise Nader særlig interesse, når han atm er så "ubetydelig."

Du er ikke alene om å få vite hva Nader står for igjennom Late show. Det er det som er så tragisk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Men na har jeg stemt.

Stemte Nader.

:tease:

Synd. Eneste som tjener på det er Kerry. :no:

Egentlig ikke, siden jeg er fra delstaten Washington, som uansett kommer til a bli vunnet av Kerry. ;)

 

Bra debatt på holmgang i kveld. Noen som så den?
Var det faktisk noen som tok Bush sin side? :ermm:
Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Var det faktisk noen som tok Bush sin side?  :ermm:

Debatten var fri for unødvendige debattanter med usaklige innlegg. De tok opp den skjeve europeiske mediedekningen av presidentvalget, og påpekte flere ting ved politikken til de to partiene. Meget bra av TV2.

Wow.

Hvis det er sant, er jeg mallos.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...