Gå til innhold

Hvilket skjermkort er du mest fornøyd med?


stigfjel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ett problem, når jeg skal spille far cry, å helt på begynnelsen så er musen litt rar, den lagger ikke, men den henger ikke helt med mine musebevegelser, har en viss treghet, vet ikke om det skylles skjermkortet eller noe annet:S,

 

har lenge hatt lyst til å skrive skjermkoret, men har alltid rettet det opp:P

Lenke til kommentar
Noen som vet om når musen går tregt på visse steder i far cry har noe med skjermkortet, eller noe annet i PCen min, eller om det er spillet i seg selv?

Det er med på å avgjøre hvor fornøyd jeg er med skjermkortet mitt:)

 

P.S.: håper på svar selvom det er litt off topic:)

Lag en egen tråd da! :mad:

 

Må nok si mitt POV Ti4200XP. Hadde en Zalmankjøler på det og klokka glatt over Ti4600 nivå. Det var dønn stabilt også, aldri noe kluss eller problemer. Helt konge. Angrer litt på at jeg "ga" det vekk for 475kr :(

Lenke til kommentar

Det skjermkortet jeg har vært desidert mest fornøyd med, er ATI Radeon 9700 Pro. Jeg skiftet til det fra GF4 Ti4600, og det var nesten en ny dimensjon. Overlegen ytelse, samtidig som bildekvaliteten var uovertruffen. Tror dette skjermkortet kan oppnå klassikerstatus. Det skjermkortet feide alt av banen. Ingen ting som eksisterte da det kom ut kunne stille opp mot det. Og før GF 6800 Ultra og ATI Radeon X800XT kom ut, var skjermkortet fortsatt med i toppsjiktet. Selv GF FX5900 Ultra kunne ha problemer med å hamle opp med dette skjermkortet i en del situasjoner.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg syntes/synes det var "slitsomt" med alt maset om at 9800 Pro var "konge".

Ila. det siste året her jeg testet/hatt det meste fra IGP og opp til "pre-X800/6800"..

Det er ingen tvil om at mitt 9800 pro (kjøpt via Bruktmarked.no) er det desidert beste kortet jeg har hatt..

Samtidig er jeg også veldig "happy" med mitt Gainward FX5900XT..

Man blir liksom litt "bortskjemt" med slike kort.. vanskelig å akseptere dårligere ytelser enn det disse har..

Regner med at neste kort blir ett (billig nok) brukt X800 el. 6800, men det blir nok en stund til.. ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...