Gå til innhold

Banner Valve spillere i hytt og pine?


Anbefalte innlegg

haha ziron har cheata også så venter på at han skal bli banna nå jeg jeg kjenner han. han var på lan hos meg og cheata så han har ikke noe og si!

du er nabb, du som sendte meg cheaten... har cheata en gang i hele mitt liv så hold kjeft du... lol, du har jo blitt banna da og må kjøpe ny cd-key LOL!!! har ikke blitt banna jeg... hahahaha!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:D jeg er en av de cheaterne faktisk som ble banna. Men ziron burde ikke klage på oss når han har cheata før! :blush:

på oss?

 

du som begynte whine om at jeg har cheata en gang, du er så barnslig... og har vel aldri klaga jeg, det er jo bare du her som har innrømt du har cheata...

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
Moralen er:

 

1. Ikke last ned cheats

2. Ikke test cheats

 

Veldig enkelt og greit

helt enig! :thumbup:

 

PS! skammer meg over den gangen jeg cheata, skal aldri skje igjen... men så var det jo også mitt på natta på en nederlands server da, var liitt overtrøtt og tenkte meg ikke om... :blush:

 

EDIT: da var jeg banna... :thumbdown: jaja, får kjøpe ny cd-key...

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar

Synes faktisk det står respekt av å innrømme å ha cheata - den skal du ha ZiroN! Cheatere som innrømmer sine feil og sier det ikke skal gjenta seg er jeg mye mer tilbøyelig til å gi en "second chance" på de serverne jeg drifter, enn idioter som er busta i drit opp til navlen, men som likevel skylder på broren, stebroren, naboen, katta og hunden.

 

Hørt denne før noen?

 

Det vakke meg, jeg lånte bort min ID til en kamerat! Helt sant!

 

Er så typisk det der, når noen blir busta, så er det alltid når de har lånt bort kontoen eller PCen sin til noen andre :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...