Gå til innhold

Banner Valve spillere i hytt og pine?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har dei lov til å stenge folk ute for å ha brukt cheats? dei nekter dei jo å bruke eit produkt som dei har kjøpt for sine hardt tjente penger.

Feil. Du betaler for Half-Life (evt Condition Zero). Selv om du blir bannet vil det nå fortsatt være fullt mulig å spille disse spillene (singleplayer of course). Men uansett, ja - de har lov til det. Skal stå et eller annet om det i lisensen du trykker "I accept" på under installasjonen av spillene.

Lenke til kommentar
har dei lov til å stenge folk ute for å ha brukt cheats? dei nekter dei jo å bruke eit produkt som dei har kjøpt for sine hardt tjente penger.

Feil. Du betaler for Half-Life (evt Condition Zero). Selv om du blir bannet vil det nå fortsatt være fullt mulig å spille disse spillene (singleplayer of course). Men uansett, ja - de har lov til det. Skal stå et eller annet om det i lisensen du trykker "I accept" på under installasjonen av spillene.

no kan du vel få kjøpt pakker der cs følger med, så dermed betaler du for det og.

 

og at du framleis kan spele singelplayer er greit nok, men du mister halve opplevelsen med spelet (kjem ann på korleis du prioriterer sp vs mp).

 

men det var om det stod noko om at dei kan frata deg retten til å spele spelet i lisensen eg tenkte på.

Lenke til kommentar
Men jeg har en kompis som brukte hlamp, hvor du kan styre winamp fra cs...ikke cheat....cd-keyen hans ble banna. Det var feilaktig banning!

Vannskelig å få alle "god-sinnede" programmer til å gjøre diverse ting med cs, men forhindre "ond-sinnede" ..

Istedet for HLamp kan man jo bruke global hotkeys i winamp 5.0

Hvis man kan det, skjønner jeg ikke hvorfor folk bruke HLamp. Hvorfor gjør dere det når det finnes en bedre løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...