Gå til innhold

Hvilket Stratgi Spill elsker/hater du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker Red Alert 2, det er det beste strategi spillet jeg har spilt noensinne, tror aldri jeg kommer til å gå lei det.

Jeg hater Age Of EMpires 2, ganske enkelt frdi jeg synes det er et oppskrytt og kjett spill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker hele c&c serien, men jeg synes at RA2 og Generals har vært et tilbakesteg i serien storymessig...

Ellers må jeg bare si at Homeworld 1 og 2 er sinnsyke gode strategispill med en uslåelig atmosfære og god historie. Selv om 2'ern kunne ha hatt en noe bedre story (dust wars, anyone?)

Strategispill jeg hater er Civilization serien, gud for noen kjedelige spill!!! Jeg er enig i Icedude at age of empires er et oppskrytt drittspill.

Skrevet

Er motsatt av de fleste RTS-fans, elsker Total War og taktiske spill med et "realistisk" militært tema som Close Combat etc.

Hater Red Alert, Starcraft og andre bygg-base-samle-ressurser-omg-zerg-rush-spill.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

:thumbup: : Heroes Of Might & Magic, Age Of Empires, Empire Earth, Caesar III, Pharaoh og Zeus - Master Of Olympus

:thumbdown: :Warcraft og Starcraft

Skrevet

Liker: Age Of Empires serien, Starcraft, Heroes 3, Empire Earth og C & C serien(men i små mengder på lan)

Misliker: WC3,Civilization og et par andre jeg ikke kommer på.

Skrevet

som de fleste sier, smaken er som baken, jeg synes Generals er det beste spillet, Red alert 2 ble jeg veldig skuffet over, for mye tullball... værkontroll? :ermm:

skulle ønske det var flere slike spill som generals

Skrevet

Da Red alert 2 kom ble jeg egentlig ganske skuffet over det og likte det ikke spesiellt godt, men de siste 2 årene har jeg vært helt hektet på det.

Starcraft er jo heller ikke dårlig. AOE er også veldig bra.

Warcraft har jeg derimot ikke så mye til overs for

Skrevet

Warcraft 3 er vel det mest underholdene strategispillet ever (for meg da :p)

Ellers synes jeg spill som AOE og Civilization er kjedelige.... ;)

Generals er ikke særlig gøy , men utrolig kult å se på. :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...