Gå til innhold

Elder Scrolls 4 kunngjøres snart? (PC/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vampire ja, men handlingen der foregår i nyere tid og ikke i en middelaldersk verden med magi, trollmen, alver og slikt slik jeg ville ønsket var å få til hl motoren :yes: 

 

forhåpentligvis kommer det vel en mod som fikser noe lignende :thumbup:

 

Men Vampire: masqurade: bloodlines virker nokså lovedes det også....

Utrolig pussig egentlig at de har gått bort fra middelaldersetting i Masquerade: Bloodlines. Det er jo "Praha settingen" som er kul og ikke "Den nåtidige storby settingen".

Lenke til kommentar
Vampire ja, men handlingen der foregår i nyere tid og ikke i en middelaldersk verden med magi, trollmen, alver og slikt slik jeg ville ønsket var å få til hl motoren :yes: 

 

forhåpentligvis kommer det vel en mod som fikser noe lignende :thumbup:

 

Men Vampire: masqurade: bloodlines virker nokså lovedes det også....

Utrolig pussig egentlig at de har gått bort fra middelaldersetting i Masquerade: Bloodlines. Det er jo "Praha settingen" som er kul og ikke "Den nåtidige storby settingen".

det blir litt Blade ja....

Lenke til kommentar
Ingen som håper på å få fin, stemningsfull musikk, som i morrowind?

Det er jo halve spillet. Har faktisk melodiene på minidisc....

 

 

Ellers håper jeg virkelig noe skjer  :dribble:

 

Ehm, er delvis enig med deg! Men jeg håper de ikke gjør som i Morrowind, et par fantastiske låter som gir et bra førsteinntrykk men som virkelig bare blir irriterende lenger ute i spillet da det ikke finnes variasjon... Jeg endte opp med å skru av lyden før jeg var halvveis i spillet for å slippe den uendelige droningen, om og om og om igjen!

Lenke til kommentar

Håper de klarer å få vekk den (lille) loading tiden når man går fra en "sektor" til en annen. Kult med streaming som i f.eks. Metroid Prime, eller Dungeon Siege for den saks skyld.

 

Forøvrig skulle jeg ønske at de gjorde noe med klassesystemet. Når man kan velge fritt, tar man det beste fra alle retninger og får en skikkelig hybrid klasse, og når du har funnet den beste ballansen, er det aldri noe vits i å spille spillet om igjen... :(

Lenke til kommentar

"When The Dragon Dies. The Empire Dies"

 

"Where Is The Lost Dragon's Blood. The Empire's Sire"

 

"And From the Whom Of The Void. Who Shall Stem The Blood Tide"

 

"So Long As The Blood Of The Dragon Prince Runs Strong In Her Rulers

The Glory Of The Empire Shall Extend In Unbroken Years"

 

"His Hearts's Blood Bleeds In Darkness."

 

"For Once The Portals Are Opened.

Who Shall Shut Them Upon The Rising Tide"

 

Chant uten start eller slutt:

"...The Waters Of Oblivion For Lord Dagon Forever Reborn In Blood And Fire From The Waters Of Oblivion For Lord Dagon Forever Reborn In Blood And Fire From The Waters OF Oblivion..."

 

"Find Him...And Close Shut The Marble Jaws Of Oblivion."

Endret av HMaster
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...