Gå til innhold

9596 3dmark 2003 på en pc i mellom klaseen


simalarion

Anbefalte innlegg

Fakta er at det er en forige generasjons topp pc med et skjermkort fra den nye genrasjonen. "mellom klasse" som jeg skrev blir feil. Men det virker som det er den scoren jeg burdet forvente, men jeg er selv like overeasket over den gode scoren :)

Jeg fikk til 11600 med mitt X800PRO VIVO som var Utweaket.

Fikk det til 560/620

 

Du burde få en del mer, hvilken driver bruker du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan ikke si at det var så alt for bra.. middel-klasse pc og middle-klasse score.

LOL.. Tenk deg om... Standard nowadays er 3000 poeng + på 3DMark03 for Athlon XP/Intel Pentium 4 maskiner med GeForce 5700/Radeon 9600 skjermkort (som er Standard)...

 

Skjerp deg.. 9500 poeng er High End og skyhøyt over standard..

Vel, vil ikke si at du da henger så godt med i data-verdenen :)

Jeg regner med du har jobb og fast inntekt? Det er ikke lett å vere student med skyhøyt lån og "henge med i data-verdenen".

Lenke til kommentar
kan ikke si at det var så alt for bra.. middel-klasse pc og middle-klasse score.

LOL.. Tenk deg om... Standard nowadays er 3000 poeng + på 3DMark03 for Athlon XP/Intel Pentium 4 maskiner med GeForce 5700/Radeon 9600 skjermkort (som er Standard)...

 

Skjerp deg.. 9500 poeng er High End og skyhøyt over standard..

Vel, vil ikke si at du da henger så godt med i data-verdenen :)

Jeg regner med du har jobb og fast inntekt? Det er ikke lett å vere student med skyhøyt lån og "henge med i data-verdenen".

Er bare å følge med

Et fett om du har nok penger, det koster ikke penger å følge med på noe :)

Lenke til kommentar
9500 poeng i 3dmark 2003 er ikke altfor bra... hvertfall ikke med x800, venn av meg har en amd 3000+, 512 MB ram, det beste 9600XT ultimate edition. han fikk rundt 9200 poeng. Med et x800 burde det blitt mye bedre, som sagt tester 3dmark 03 mest skjermkortet.

Dummeste jeg har hørt. Går ikke an å gå så mye med ett 9600XT tror du har missforstått han litt da. Kun de mest ekstreme overklokkerene klarte 9000 med ett 9800XT kort, å 9600XT er mye dårligere enn det.. 9500 med ett X800Pro er normalt. Noen har mer, noen har mindre. Helt avhengig av hva annet HW de har.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
9500 poeng i 3dmark 2003 er ikke altfor bra... hvertfall ikke med x800, venn av meg har en amd 3000+, 512 MB ram, det beste 9600XT ultimate edition. han fikk rundt 9200 poeng. Med et x800 burde det blitt mye bedre, som sagt tester 3dmark 03 mest skjermkortet.

ikke for å være slemm eller noe..... DET ER DET DUMMESTE JEG HAR HØRT :!:

Et 9600 xt gjør ca 3800 uklokka og opp mot 4,5 k med en ordentlig bra klokk.

Lenke til kommentar
Er bare å følge med

Et fett om du har nok penger, det koster ikke penger å følge med på noe :)

Sant det, bare å kikke her på hw.no gir deg jo ganske mye info om hva som skjer.

Tja, vil ikke akkurat si det.

Her er det stort sett dataentusiaster som kjøper dyr og bra hw.

 

Går man rundt i de mange hjem og ser på pc'ene som finnes der tviler jeg på at det er mange som klarer noe særlig over 3k i 3dM03 som de står.

Lenke til kommentar
Er bare å følge med

Et fett om du har nok penger, det koster ikke penger å følge med på noe :)

Sant det, bare å kikke her på hw.no gir deg jo ganske mye info om hva som skjer.

Tja, vil ikke akkurat si det.

Her er det stort sett dataentusiaster som kjøper dyr og bra hw.

 

Går man rundt i de mange hjem og ser på pc'ene som finnes der tviler jeg på at det er mange som klarer noe særlig over 3k i 3dM03 som de står.

^^ :roll:

Lenke til kommentar

Wow

 

Jeg fikk til 11600 med mitt X800PRO VIVO som var Utweaket.

Fikk det til 560/620

 

Blir iritert bare jeg hører vivo-sitter selv med et standard x800pro kort (har ikke sjekket om de siste pipsene er kuttet men det er de sikkert), haddet jeg ventet i to uker kunne jeg kjøpt en vivo kort i steden. Gidder heller ikke prøve meg å åpne de siste pipesene på kortet, pga gartanti.'

 

Men du må jo ha satt på en annen kjøler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...