alexf Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Nå er stasjonslayouten for 2 til 4 stasjoner oppdatert på locomotiondepot.net. Jeg kan bekrefte at layouten vist under fungerer som den skal.
alexf Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Hører noen sier togsett og kjøretøy avhenger av hvorvidt brettet er satt til britisk-, amerikansk- eller alpelandskap? Hvis så er det jo ganske kult. =) Jepp, det stemmer.
Lucas Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 for å si det mildt ! jeg sliter med innstillingene der hvor du bestemmer "fullload" og "unload" ! jeg får ikke instillingene der riktige, kan noen ta bilde av en metode det funker på !?? P L Z ikke link til TT forumet, gidder ikke lese engelsk mer idag !
alexf Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Du velger 'full load' ved å holde inne '+ ikonet' Hvis du har 2 stopp på ruten kan den se slik ut: 1-Stop at station1 Full load oil 2-Stop at station2 Unload oil Husker ikke helt hvordan det ser ut i farten, men dette skal hvertfall fungere. Du må også huske på at tiden løper med en gang varene kommer ombord i toget, så hvis du står lenge på stasjonen og venter, kan profitten bli mindre. Da kan det være bedre å ha to tog på samme linje.
Lucas Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 (endret) ja men det som skjer her at varer kommer og kommer inn på stasjonen, men de kommer ikke ombord i toget, ja det er rette vogner ! se på dette bildet, dette gjelder kun dette toget, det funket på det andre ! (som går på en annen linja enn dette da) Endret 16. september 2004 av Lucas
veggiss Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 husk å holde inne + tegnet for å velge riktig gods...en tanker wagon kan ta chemicals i tillegg til oil, og hvis du har valgt feil gods, så vil den ikke laste, men bare stå å vente.
Lucas Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 husk å holde inne + tegnet for å velge riktig gods...en tanker wagon kan ta chemicals i tillegg til oil, og hvis du har valgt feil gods, så vil den ikke laste, men bare stå å vente. dette er nok problemet, hvordan fixer jeg det ? og hvordan er det når du starter "new game" og du klarer en bane ! hva gjør du da for å fortsette ?
alexf Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 (endret) Det ser ut som du venter på coal, på en iron-ore mine. hvordan er det når du starter "new game" og du klarer en bane ! hva gjør du da for å fortsette ? Du kan fortsette så lenge du vil etter du har klart målene for et scenario. Er ikke sikker på hvilket årstall spillet stopper. Endret 16. september 2004 av alexf
Lucas Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Hehe - Det ser ut som du venter på coal, på en iron-ore mine. ja ! fant ut av det !
Ueland Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Takk :-) Har problem med et tog kryss, tog "1" skal egentlig følge den røde linja, men i stedet følger det den gule. Det skjer ikke hver gang, men noen ganger, svært frustrerende. Samme problemet skjer på andre sia, skal følge den røde linja, men følger den gule, ENDA jeg har satt waypoints på sporet toget skal følge. Noen som har tips? http://blink.dagbladet.no/user/files/p/pc/...ay_junktion.jpg Det er tog foran, da vil lyset den veien toget skal bli rødt, evnt vil det bli gult (gult= stopp snart / kjør sakte). og da vil enten lys-systemet si, vent her, eller ta en annen vei. kan virke som at: -toget har ikke fått oppgitt hvor det skal -sporet det følger går til en av stasjonene på "todo" listen -det kjører en annen vei, som i et kø system opplever samme "saken" selv men har løst det ved å legge til en loop bane som går tilbake til samme sted, (liten sving) og da leder lyssystemet toget inn i loop banen. hilsen en generell togfreak som har spillt nok av locomotion og train simulator I TTD var det vel en lavere grense? 80 byer på et brett er faktisk ganske mye. ikke mye når man vil lage replikater og av ekte linjer
Lucas Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 offtopic da, men husker en gang jeg spilte TTDX for lenge siden bygde jeg en massiv jernbane linje som gikk til ABSOLUTT alle byene ! seff fraktet jeg passasjerer og post ! da ramla penga inn !
bernini Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 (endret) Spillet virker helt sykt digg, elsket TT, men likte ikke Transport Giant. Alt for voldsomt. Dette virker perfekt. Problemet er at jeg har problemer med demoen. Har fått den installert, men når jeg skal starte spillet blir bare skjermen sort og så legger det seg ned på startmenyen. Noen ideer? 9500pro WinXP Pro Resten av speccs i profil Endret 16. september 2004 av gordito
Alt-Ctrl Skrevet 16. september 2004 Forfatter Skrevet 16. september 2004 ja men det som skjer her at varer kommer og kommer inn på stasjonen, men de kommer ikke ombord i toget, ja det er rette vogner ! Ser at du har satt det på som full load coal, men på stasjonen venter det iron ore. Ikke rart det ikke fyller opp vognene med kull når det ikke finnes noe.
Alt-Ctrl Skrevet 16. september 2004 Forfatter Skrevet 16. september 2004 kan virke som at:-sporet det følger går til en av stasjonene på "todo" listen -det kjører en annen vei, som i et kø system hmmm, kanskje det kan hjelpe hvis jeg setter det som express train? Må prøve det, men får ikke gjort det før enn til neste uke ...
Alt-Ctrl Skrevet 16. september 2004 Forfatter Skrevet 16. september 2004 Nå er stasjonslayouten for 2 til 4 stasjoner oppdatert på locomotiondepot.net. Jeg kan bekrefte at layouten vist under fungerer som den skal. Takk, skal prøve det systemet.
Lucas Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 men..når du har klart selve banen..den første på spillet ! (en liten øy) hva skal man gjøre etterpå ? quite og begynne på neste map ?
JoeDohn Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 men..når du har klart selve banen..den første på spillet ! (en liten øy) hva skal man gjøre etterpå ? quite og begynne på neste map ? Japp, bare velg quit game oppe i venstrehjørnet. Eller så kan du jo kose deg med å holde på på den øya i evig tid, da. =)
Lucas Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 akkurat det jeg har gjort i 2 timer nå..viste ikke hva jeg skulle gjøre videre ! :!:
alexf Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Nå har jeg kommet til 1970. Har akkurat fått 'overhead electric' tog, men ennå ikke godsvogner som kan gå over 80km/t. Når kommer egentlig dette? Kjedelig med tog som bare lager kø.
Rikky Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Nå er jeg veldig plaget med at togene ikke går dit jeg vil de skal gå. En rute kan fungere helt fint, men så snart jeg lager en avstikker fra "hovedbanen" til en annen stasjon kan plutselig alle togene kjøre dit. Utrolig irriterende. Dette kan selvsagt være relatert til brukerfeil (håper jeg hvertfall), men en gang fjernet jeg bare avstikkeren og etter det gikk togene dit de skulle. Dette fungerer dog ikke alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå