Gå til innhold

Den store Locomotion- og Transport Tycoon-tråden


Anbefalte innlegg

2. busser og båter som kjører seg ville...

Bruk Waypoints :w00t:, Er bare å klikke på veien når du bestemmer ruta, da blir bussen tvunget til å kjøre innom alle waypointsene du setter og den roter seg ikke vekk :D kan godt hende du visste dette fra før men. :)

 

Edit: funker for Tog, Biler og Båter også, vet ikke med fly

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3. burde gå an å fjerne alt over bakken når du bygger under, f.eks veier o.l.

Dette er ekstremt irriterendes. Prøvde å lage en slik stasjon som vist over, under en by. Fikk det ikke til.

Jepp, spesielt irriterendes er det at med et høyre-museklikk så ødelegger du husene i byen, da man bruker samme knapp for å kjapt klikke seg inn på et allerede eksisterende togbane system under bakken, kan det fort bli mange ødelagte hus.

 

 

En annen ting jeg savner er en mulighet for å sette opp banen, velge om man vil slette noen spor for å gjøre det annerledes før man trykker på en "bygge" knapp.

Kjipt når man finner ut at man har bygget sporet litt for langt og må gjøre om på diverse greier.

 

 

Håper det kommer i en patch senere.

Lenke til kommentar
3. burde gå an å fjerne alt over bakken når du bygger under, f.eks veier o.l.

Dette er ekstremt irriterendes. Prøvde å lage en slik stasjon som vist over, under en by. Fikk det ikke til.

Hva med å trykke på den "View buildings"-knappen en gang slik at den blir disabled? Når jeg skal bygge undergrunnsbaner "fjerner" jeg alltid alle trær, bygninger og den slags. Hurtigtasten er "3" eller "4" såvidt jeg husker.

 

Det å bytte ut tog har jo blitt en DRØM nå i forhold til TTD. Skulle allikevel enda sett en "automatisk bytt ut alle gamle tog"-funksjon som i oTTD tho.

Lenke til kommentar

Blib: du får ikke fjernet alt, er jo det folk vil frem til. Skulle vært en view hvor man ikke så noe som helst på bakken, og ei heller moste alt av hus når man prøvde å klikke seg inn på jernbanesporene. Jeg synes å skifte ut tog er et hat uansett, en replace all er vel å ta i, men en knapp ved siden av hvert tog hadde gjort susen.

 

heh...fikk performance index 100% nå, og har 900 000 000 på bok, er i 1981, eneste grunnen til å spille videre er jo for å se hva man får...kommer vel en monorail etterhvert også *glede seg*

Lenke til kommentar

Takk :-)

 

Har problem med et tog kryss, tog "1" skal egentlig følge den røde linja, men i stedet følger det den gule. Det skjer ikke hver gang, men noen ganger, svært frustrerende. Samme problemet skjer på andre sia, skal følge den røde linja, men følger den gule, ENDA jeg har satt waypoints på sporet toget skal følge.

 

 

Noen som har tips?

 

 

http://blink.dagbladet.no/user/files/p/pc/...ay_junktion.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...